Ik ben opzoek naar iemand die het gezellig vind om mee te gaan!
Ik ben 21 en kom uit de buurt van Rotterdam. Ik ben gek op reizen en wil al heel lang graag naar tibet! dus voel jij je aangesproken?? laat het me dan weten!
Je kunt een berichtje achter laten of mailen op dance_damour@hotmail.com
Ben er (nog) niet geweest, maar heb toen ik in Nepal woonde/werkte een kamer gehuurd bij een Tibetaanse familie. Ontzettend aardige mensen, heel gastvrij en vriendelijk.
Ik ben zelf ook plannen aan het maken om een rondreis te gaan maken in Tibet. (in combinatie met mijn reis naar Nepal)
Ik heb even op de site van Sunita gekeken, leuke site !
En op zich ook een leuke reis alleen de groepsreizen vertrekken pas in mei.
Wil je eventueel een individuele reis boeken ?
Ik heb zelf goede contacten in Nepal die een reis lokaal kunnen regelen en geheel naar eigen wens, daar wil ik ook nog contact mee opnemen.
Voor Tibet lijkt het mij gezellig om samen met iemand de reis mee te maken, eventueel met een kleine groep. Hoe denk jij daarover ?
Hoi Marieke,
Mijn plannen zijn ondertussen gewijzigd omdat de reis die ik wilde doen idd alleen in mei is.
Ik kan alleen rond februari/maart weg.
Ik zat er aan te denken om met shoestring 2 weken naar nepal te gaan. Lijkt dat je misschien wat?
Ik ga zowiezo naar Nepal want ik ben 6 jaar geleden in Nepal geweest voor vrijwillegerswerk. Ik ga weer de familie op zoeken waar ik toen 2 maanden gewoond heb en eventueel een trektocht maken of iets anders doen.
Ik heb alle dingen die aangeboden worden bij de rondreizen voor Nepal al
gezien/gedaan in 2004. Dus ga ik geen reis boeken voor mijn bezoek aan Nepal maar ik wil wel van de gelegenheid gebruik maken om Tibet te bezoeken. Ik heb 6 weken vrij en tot nu toe alleen mijn ticket geboekt met vertrek op eind februari.