Reisgenote gezocht oktober 2026

Ik ben van plan om in oktober met NRV naar Singapore, Maleisië en Thailand te gaan.

Ik ben een dame van over 60 jaar en reis graag.

Het is de bedoeling, als het klikt na een eerste kennismaking, om een kamer te delen.

Verder sta ik open voor vele verre reizen, ook cruises. Welke gezellige dame gaat met me mee?

Tot snel, groetjes

1 like

Hoi, wilde eerst graag weten of je in de buurt van Lelystad woont

Ik heb reizen gemaakt naar Laos Srilanka, Thailand, met familie dus niet alleen.

Lijkt me dan fijn, als we in de buurt wonen van elkaar, voor een kennnismaking.

Hallo Dinie,

Ohh, wat zonde: ik woon in België, in de Ardennen, beetje ver van Lelystad. Maar: wat is afstand als je van verre reizen houdt :slight_smile:

Ik was ook op vele plaatsen in Azië, o.a. Thailand, Java, Bali, Sri Lanka, Malediven, Vietnam, Singapore, India, China, zover wat Azië betreft.
Vroeger met m’n dochter, daarna met groepsreizen, wat me ook altijd heel goed bevallen is.

Zie je het zitten om elkaar per mail wat te leren kennen? tel je voor, als we elkaar aardig vinden :winking_face_with_tongue:

Fijn weekend, groetjes,

Monica

Hallo Valentina,

Ik wil in oktober graag naar china met nrv reizen. Las dat jij ook met nrv reist. Heb jij al eerdere ervaringen met deze organisatie als soloreiziger?

Groet monique

Ha Monique;

Ik was met een groepsreis met een vriendin, ook om de kosten voor een persoonstoeslag te ontwijken.
Ik heb heeeel veel reizen met NRV gemaakt , ook als solo-reiziger, en ben dus erg tevreden.

Chine is geweldig,noorden geweest, ik wil nu nog naar Hong Kong.

Fijne reis!!

Groetjes,
Valekntina

Hallo Monique,

China is een prachtige bestemming. Het is een groot land, heel divers en er is veel moois te zien qua cultuur, natuur, landschappen, steden en dorpen. Dus ik kan een reis naar China echt aanbevelen. Ik heb er zelf heel veel rondgereisd, ga er ieder jaar heen. Oktober is een hele goede maand om China te bezoeken qua weer. Boek wel een reis na de eerste week van oktober want die eerste week is het de “golden week” in China, hebben heel veel Chinezen een week vrij en gaan allemaal op reis in China (golden week ter viering van de uitroeping van de Chinese Volksrepubliek destijds door Mao op 1 oktober). Het is dus overal in China enorm druk. Er zijn meerdere goede Nederlandse reisorganisaties die mooie reizen naar China aanbieden. Kijk ook eens naar de China reizen van Koning Aap, Djoser en Sawadee.

In ieder een mooie reis gewenst,

Ellen

Dank jullie wel voor de goede feedback