Reisgenote gezocht: Juli 2009 Scandinavië + Baltische staten

Begin juli ben ik van plan om met de auto door Scandinavië en de Baltische staten te gaan rijden. De rit zal gaan via Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Zweden, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Polen om daarna via Duitsland weer in Nederland te komen. De hele reis zal ongeveer 7000 km zijn wat ik van plan ben om in 3 of 4 weken te rijden.

De precieze route en manier van overnachten (jeugdherberg/camping/hotel) staat nog niet vast maar het beloofd zeker een mooie en uitdagende trip te worden. Doel is diverse steden te bezoeken, andere culturen te ontdekken en daarnaast van de natuur te genieten door bv een paar hiketochten.

Tot nu toe ziet het er naar uit dat ik alleen ga vertrekken, maar een reisgenoot zou ik zeker wel leuk vinden. Dus als jij het ziet zitten om helemaal of een stukje mee te reizen laat dan maar wat van je horen. Ben een man van 24 en heb het liefst een vrouwelijke reisgenoot van ongeveer dezelfde leeftijd.

Groetjes, Paul

He hoi!

Heb je al iemand gevonden?!

Jouw trip spreekt me zeker aan! Lijkt me ook fantastisch om die landen aan te doen! 7000 KM is wel heel veel in drie (vier) weken, zit je dan niet bijna alleen maar in de auto?! Dan zoek je zeker iemand die ook kan èn wil autorijden?!

Zelf ben ik 26!

hoihoi,

7000 km is ook wel echt de max, heb nu een beetje verder gepland en dan kom ik rond de 6000 km uit. Dus iets minder als 2000 per week, ben van plan 2 of 3 beetje langere reisdagen per week te houden en de andere dagen van de lokaties te genieten. Maar route staat absoluut nog niet vast en als het te veel tijd in de auto is wordt die gewoon aangepast.

Ben niet perse op zoek naar iemand die kan of wil rijden (maar zou natuurlijk wel mooi meegenomen zijn). Maar liever een gezellig iemand naast me;-).

Grtz, Paul

Hey!

Ik ben Belgische, heb geen rijbewijs en word in de zomer 22, maar 't lijkt me en fantastisch plan! Heb die kant van de wereld nog niet ontdekt, maar ik denk dat het een heel bijzondere sfeer is daar!
Had je al iemand gevonden?

Groetje!

Hey Marlies,

Heb nog niet echt iemand gevonden. (wel een paar contacten waar mee ik aan het kijken ben of het klikt en of de plannen beetje overeen komen).
Maar nog niks concreets, dus plekje is nog steeds vrij.

Groetjes,
Paul

Paul.

Ik heb zojuist een soort gelijke oproep geplaast, ik zou zeggen lees die even door en wie weet hoor ik van je.
(rondreis scandinaie en de baltische staten)

Groetjes Waldemar.