Rondreis Scandinavie en Baltische staten.

Hoi,
Ik ben Waldemar en jongen van 23 jaar.

Ik ben op zoek naar iemand(of meerdere) die met mij mee willen een rondreis maken door Scandinavië en de Baltische Staten.

ik heb al een redelijk gedetailleerd plan gemaakt, maar deze staat natuurlijk niet definitief vast.

zoals de planning er nu uit ziet wil ik in de richting van Polen vertrekken met als eerste stop Warschau, en daarna richting noorden en de Steden Vilnius, Riga en Tallinn aan doen.
De laatste schijnt een mooie stad te zijn om uit te gaan dus wil ik proberen daar in het weekend te zijn.
Van daaruit de oversteek naar Helsinki, en via de Finse meren naar het noorden.
In het noorden wil ik de grens met Zweden overgaan maar Zweden min of meer overslaan en gelijk door rijden naar Bodo, en dan zuidwaarts via Trondheim, Bergen en de Prekestolen.
Dan Naar Oslo en vervolgens naar Helsingborg(Zweden) waar ik de boot wil nemen naar Denemarken.
Vervolgens een tweetal dagen in Kopenhagen verblijven met een eventueel bezoek aan het pretpark Tivoli en van daaruit in 1 stuk terug naar nederland.

voor deze reis wil ik ongeveer 3 a 4 weken uittrekken.

Ik heb op mijn harde schijf een iets uitgebreidere onschrijving van mijn reis staan.

Dus mocht je interesse hebben en ook willen zien en lezen wat mijn plannen een beetje zijn

reageer maar.

HET TENTJE GAAT MEE.

ik hoop van je te horen.

Groetjes Waldemar.

Hoi

ik heb nu 2 keer geprobeerd een bericht terug te schrijven maar telkens doe ik volgens mij wat verkeerd.

Voeg me maar even toe op msn als je wil:
[EMAIL=“vooren.mariska.van@live.nl”]vooren.mariska.van@live.nl

groetjes Mariska

klinkt leuk! ben aimee, 25 jaar (v) en zoek mensen om mee rond te reizen door europa. Vooral met meer dan 2 lijkt me relaxt… ik kom uit denhaag, heb in utrecht gestudeerd en werk nu in leiden. verder heb ik een jaar door nz/au en thailand gereisd… laat maar iets van je horen!
x aimee