@Cristina
Die taalreizen zien er wel interessant uit had ik niet meer aan gedacht dat dat ook nog te doen was wilde altijd al wel Japans leren dit lijkt me eigenlijk nog mooier dan gewoon een rondreis maken. Welke van de 3 scholen van Tokyo had je ingedachte als ik vragen mag?
@bartm
jah zo iets was ik al bang voor dus toch maar een taal reis dan.
@P3ter Ja ik dacht lijkt me tof, en heb ervaringen erover gelezen en mensen vinden het dus geweldig⦠dan wil ik het ook wel uitproberenā heb ook een vraag gepost met mensen hun ervaringen van dit forum maar lijkt wel of er niet vele gebruik van dit forum maken lol
Tuurlijk mag dat ⦠mijn voorkeur gaat naar de ISI language school ⦠is bij Shinjuku (Tokyo)
en had zelf via esl brochure opgevraagdā¦
en wat bart zegt klopt =p ga er maar niet vanuit dat je met engels ver komt⦠maar ja is ook weer eens wat anders en zo kunnen wij ons ook meer in hen verdiepen lijkt mij >_<
@cristina
Ook nog lekker laat op zo te zien ISI language school zat ik ook het eerst aan te denken, nog wel even die brochures bestellen. Kan je overigens alleen in juli of maakt dat je eigenlijk niet uit? (heb zelf alle tijd van de wereld tot september). En hoe goed schat je je Japans, absolute beginner of ken je al wat? ik zou me zelf tot absolute beginner moeten rekenen al ken ik wel wat woorden, 1-10 ect maar dat stelt niet echt veel voor.
en nee dit forum is niet echt super actief volgensmij der gaat soms wel een dagje of meer over heen voor je antwoord hebt >.<
@ p3ter , Nee je kan natuurlijk ook op andere data⦠moet je maar even op de site kijken dan zie je welke dataās beschikbaar zin enzo ^^ ā¦Ik koos voor de zomer cursus vandaar en die begint 02/07 voor 3 wekenā Nou ik heb zelf een zelfstudie pas besteld⦠waar ik nu pas mee begonnen ben maar heb mezelf wel als beginner opgegeven =P en leer dus nu hiragana aflabet en kleine simpele dingen⦠beetje bij beetje dus heb nog veel werk te doen⦠ben ook een beginner
lol ja wel jammer dat heh maarja dan maar zelf research doen =p
@cristina Met āof je ook op andere datum konā bedoelde ik eigenlijk of jij(cristina) op een andere datum kon maar ik begrijp dat je je zelf al hebt opgegeven Ik ben ook al es bezig geweest met het hiragana en katakana alfabet gezien kanji nog wat te hoog gegrepen is Maar telkens weer druk en afgeleid met andere dingen O_O"
Morgen maar ff wat ervaringen opzoeken van mensen en hoe het zit met die gast gezinnen en dergelijke. Had je al wat sites gevonden waar wat ervaringen op staan?
same here ^^ heb trouwens al japanners leren kennen van daar⦠maakt het nog leuker⦠hun leren engels en dan help ik ze daarmee en hun mij met japans
Nice tnx zal t zeker ffkes door kijken, hoe zit het met je zelfstudie japans dan trouwens schiet het al een beetje op? k ben zelf bezig dat katakana eerst maar eens te leren dan hiragana
ik kan mezelf voorstellen wie ik ben, waar ik vandaan kom⦠wat me hobbies zijn etc zulke dingne
en dus simpele dingen ook zoals groetenā¦hoe gaat het en er op antwoorden
hiragana alfabet ken ik praktische al⦠en ga ook beginnen met katakana nu
en vind het schrijven in hiragana wel leuk⦠in vergelijking met gewoon romanji ^^ heb er wel plezier in !!