Hallo ^^
Deze zomer wil ik 3 weken naar Japan om te reizen naar plaatsen zoals Tokyo, Osaka, Kyote en Nara.
Mijn eigen vrienden zien Japan niet zo zitten xD Daarom ben ik op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot tussen de 19-23 jaar.
(Zelf ben ik 20 jaar)
Wat informatie over mijzelf:
Ik woon in Overijssel dicht bij Enschede. Als studie doe ik Kunst&Techniek aan Saxion Hogeschool.
Mijn hobbies zijn muziek luisteren, uitgaan met vrienden, verhalen schrijven, schilderen, tekenen en films kijken.
Ik hou van feesten zoals Halloween, 90’s party en GOA
Favo muziek is het alternatieve genre: Radiohead, David Bowie <3, Woodkid, Jeff Buckley en Led Zeppelin.
Mijn karakter is rustig (bij vlagen enthousiast xD)
Waarom Japan? Ik heb altijd al een connectie gehad met Japan, vooral omdat het zo’n apart, vreedzaam wereldje is.
Hoe ik de reis voor me zie:
Het liefst wil ik low-budget reizen, omdat Japan al zo duur is. Je zou al kunnen besparen door 1 week in Tokyo te blijven en de overige twee weken te besteden aan reizen met een Railroadpas.
Must do’s: Tokyo DisneySea bezoeken :"D Een keer naar een festival gaan, slapen in een traditioneel Japans hotel en gebruik maken van een onsen.
Dit is de eerste keer dat ik zover weg ga voor zo’n lange tijd. Het lijkt mij erg leuk om te bagpacken door Japan.
Zelf ben ik vaak op vakantie geweest: Vaak in Frankrijk en Spanje, Rome, Cecelia, Kroatie, Turkije, Zuid-Afrika, Praag, Zweden, Denemarken,
Zwitserland, Duitsland en Bulgarije.
Het liefst reis ik samen met 1 ander persoon. Daarvoor is een goede band nodig dus zou ik een paar keer willen afspreken van te voren om elkaar te leren kennen
Als je geintresseerd bent, mail mij dan:
nina.kuipers@live.nl
Groeten,
Nina