Reisgenootje voor Japan

Mijn plan is om dit keer oud en nieuw te vieren in Tokyo! Daarna wil ik natuurlijk wel iets meer zien van dit land!
Wie o wie wil met mee?

Plannen heb ik nog niet echt, onderdak voor in Tokyo wel:) Via studie in het buitenland heb ik twee vriendinnetjes uit Tokyo leren kennen. Bij hen kunnen we hoogstwaarschijnlijk wel terecht en de eerste paar dagen/week als prive-gids gebruiken! :chin:
Daarna wil ik graag het binnenland in en alle mooie plekjes bezoeken. Ik heb hier ongeveer nog twee/drie weken voor. Misschien gaan de Japanse meisjes zelf ook mee als ze vrij krijgen…

Dus, lijkt het je leuk om…

• Ongeveer 3 tot 4 weken naar Japan te reizen (tickets zijn tussen de 600-700 euro)
  • Oud&Nieuw te vieren in Tokyo, met alle tradities en gewoontes daarbij
  • Samen te reizen met een dan 24 jarig meisje uit Amersfoort, met weinig internationale reis ervaring, maar met een berg enthousiasme en reis passie

Laat me het me dan even weten!

Groetjes Rachel

Hee,

Wat een super gaaf idee, ik zelf vind Japan echt super, het is een land wat me heel erg trekt, de cultuur en dergelijk. Zelf ben ik nog verder als Europa gegaan, en was zelf al van plan om te reizen ergens rond die koers. Ben nu flink geld aan het sparen daarvoor, en echt plan had ik nog niet. Ik wil eerst op zoek naar een reisgenoot, want alleen durf ik z’n reis niet aan. En dan met diegene de reis te plannen.
Maar verder op jou plan, ik zou graag mee willen.
Ik ben een brabantse meid van 21 (ligt er aan wanneer we daar heen gaan, of we kerst daar ook vieren, want ik ben de 23ste jarig ;P).
Als het je iets lijkt, stuur me dan een prive berichtje.

Gr. Reini

Reini, you’ve got mail!