Reisgenoot gezocht naar Japan. Vanaf september, 8 weken (en daarna misschien China)

Hey mensen,

Ik ben Wietske en ik kom uit Friesland. 6 mei wordt ik 18 jaar. Op het moment zit ik nog in mijn eindexamenjaar en binnenkort vinden de examens plaats.
Na geslaagd te zijn (hopelijk:paranoid:) wil ik dolgraag naar Japan. In september wil ik graag vertrekken voor 8 weken en daarna zou ik ook graag naar China willen, maar het gaat mij voornamelijk om Japan.

Ik zoek iemand die net zo geïnteresseerd is in de Japanse cultuur als mij en er graag meer van wil zien. Ik zoek iemand in de leeftijd van 18-25 jaar en daarnaast op wie ik kan vertrouwen, natuurlijk.

Zelf ben ik geen groot avonturierster. Hoewel ik al vaak met mijn ouders naar het buitenland ben geweest, is dit de eerste keer dat ik zelfstandig weg wil. :beef: Toch wil ik dit heel erg graag doen.

Ik heb al her en der naar informatie gezocht over Japan, maar tips zijn altijd nog welkom.

:dag:

Groetjes, Wietske

Hey!

Leuk dat je dit wilt ondernemen! Ik ga zelf over 4 weken al een tijdje naar japan, dus helaas kan ik je niet erg veel helpen ^^.

Weet je al waar overal heent wilt of wat je gaat doen?
Als je zoekt naar een soort van budget/leervolle ervaring zou je eens moeten kijken naar WWOOFjapan! Het lijkt een beetje eng, maar het is super!

Nja ik hoop dat het een geweldige ervaring voor je wordt, en succes met een reisgenootje vinden!

Groetjes,
Amber :smiley: