Hallo allemaal,
Ik heb heel erg zin om een maandje er even tussen uit te gaan, ik weet alleen nog niet waarheen, zit te denken aan
China
Vietnam
India
Sri Lanka
Of Costa Rica
een van deze bestemmingen lijkt mij wel wat, ik heb alleen niet echt reislustige vrienden dus vandaar deze oproep!
Heeft iemand zin om met de gehele reis te maken??
Ik ben een spontane meid van 22 jaar, en ben erg avontuurlijk ingesteld, lijkt dit je iets , of wil je meer info?? stuur mij dan even een berichtje!
hoi hoi!!
Nog steeds op zoek naar een reismaatje?
wanneer wil je weg?? de landen spreken mij ook aan, ik ga alleen eerst 4 weken ontwikkelingswerk doen.
Ik ben benieuwd naar je ideeen, laat t me weten!
groetjes, debbie 21 jaar
Heey!
Jaa ben nog steeds op zoek!! Ik heb nog niet echte plannen, dat wil ik dan gewoon samen bespreken, zoals waar we naar toe gaan, welke plekken we allebei graag willen zien enz… Ik heb geen datum dat ik weg wil gaan, ik kan nu weg, februarie , maart, april zeg het maar… Waar ga jij ontwikkelingswerk doen?
Groetjes!
Hoi!
Ik zag je berichtje. Ik ben zelf op zoek naar iemand die vanaf Juli ongeveer met me naar Beijng wil reizen met de Peking Express om daarna evt de rest van China te doen! Daarna wil ik nog meer van Azie zien, maar dat zie ik dan wel… Heb je al wat plannen gemaakt?
Hey!
Zelf zit ik een beetje te twijfelen tussen de volgende 2 opties:
- ik dacht eraan om misschien met een groepsreis van Shoestring mee te gaan…
China voor 29 dagen (1600 euro).
- of om te gaan backpacken in Thailand en Indonesie.
Beide klinken me geweldig in de oren dus de keuze is erg moeilijk.
Lijkt het je misschien leuk om met een van deze twee mee te gaan?
Nog even over mezelf: ben 20 en studeer International Business in Engeland.
Ik hoop nog iets van je te horen