Wie heeft er zin om samen met mij in 2012 te reizen. Ik wil zelf zo’n 2 a 3 maanden weg.
Ik ben een vrouw van 27 jaar, avontuurlijk, wil veel zien. Ik hou ervan om mensen te ontmoeten, feestjes en mooie plekken te zien. Gewoon even zijn waar je bent!
Ik ben recent naar brazilie, cambodia en thailand geweest, De bestemming om te reizen heb ik nog niet gepland, ik zou dit graag samen willen doen met degene die mee wil.
Ik wil graag in 2012 zodat ik nog wat kan sparen en op tijd het een en ander kan regelen op mijn werk
ik woon zelf in rotterdam.
hallo,
ik ben sonja en 31, ben ook van plan om 2012 een aantal maanden te reizen… het liefst 6 tot 12 maanden…
waar zou je het liefst heen willen?
groetjes sonja
Hoi Son,
Dan zouden we evt. iets kunnen combineren. Waar woon jij?
En waar zou jij evt. naar toe willen?
hey,
zat te denken aan nieuw zeeland (australië ben ik al geweest)… of zuidamerika, maar ook asie (china bvb) of afrika trekt me ook heel erg. ben al in oeganda geweest. dus zoals je ziet ben ik voor veel open…
ik werk in utrecht en woon vlakbij…
tot snel, grt sonja
Leuk,
en ja ken het. Nieuw zeeland lijkt met ook super. azie ook. Zou indonesie wel willen bekijken.
Utrecht is idd niet zover. Het lijkt me nl wel fijn om elkaar te ontmoeten als er evt.plannen zijn.
Ik wil gewoon lekker even weg, dingen zien, genieten van de gezelligheid en mensen en zoals ik ook schreef vind ik het ook leuk om te feesten. Jij?
ja elkaar ontmoeten en kijken of er wel een klik is lijkt me ook wel een goed plan ![]()
ik hou wel van feesten maar niet zo vaak… meer af en toe eigenlijk, maar hangt er ook van af waar men is misschien. ben wel avontuurlijk, hou van natuur en cultuur. wil dan wel veel zin en in de natuur zijn. maar wil ook wel veel mensen leren kennen.
ben trouwens oostenrijkse en woon nu 2,5 jaar in nederland…
als je zin hebt mijn msn [EMAIL=“newyorkcity1012@hotmail.com”]newyorkcity1012@hotmail.com of op facebook?