Reisgenote Ecuador/peru

Hey hallo!

Ik heb net mijn studie pedagogiek afgerond en zie t nog niet zo zitten om meteen fulltime te gaan werken. Vandaar dat ik eerst wil gaan reizen. Ik wil eigenlijk rond half oktober voor 2 maanden naar Ecuador/Peru. Ik wil de eerste maand in Ecuador vrijwilligerswerk gaan doen en daarna wil ik nog een maandje gaan rondreizen door Peru. Probleem is alleen dat ik het niemand heb om mee te reizen en ik zie t niet zo zitten om alleen te gaan. Lijkt t je wat om ook rond die tijd in peru te gaan rondreizen dan hoor ik t graag. Misschien kunnen we dan samen gaan.

groetjes Pauline

ik ben van plan om vanaf december naar peru (chili en Argentinie) te reizen. is dat nog een optie voor je? of ben je er dan nog? ik wil ook graag werken en reizen combineren, mocht je nog interesse hebben, kunnen we contact houden. Ik ben vorig jaar alleen naar Guatemala, Mexico, en Belize geweest en alleen reizen is goed te doen, maar ik ben het zeker met je eens dat met z’n tweeën veiliger en gezelliger is. Ik spreek spaans, dat is een groot voordeel. Ik ben benieuwd…
Groetjes, Rianne

Hoi! Ik heb nu 2 jaar gewerkt na het afstuderen en wilde toch graag weer op pad dus het werk opgezegd. Ik zit vanaf 1 oktober in Peru. De eerste 2 weken ga ik Spaanse les volgen in Cusco en aansluitend +/- 2 weken vrijwilligerwerk aldaar. Daarna ga ik rondtrekken (+/- 2,5 maand) door Peru, Bollivia etc. als je in de buurt bent en we ‘moeten’/gaan dezelfde kant op dan kunnen we altijd een stuk samen optrekken. Ik wil als eerste de Inca Trail lopen en daarna zie ik het wel…er zij zoveel mooie dingen om heen te gaan…WOW het begint nu toch echt te kriebelen :rolleyes: Maar laat het maar weten voor die tijd of als je daar bent. Dan is het zeker allemaal iets overzichtelijker.

In iedergeval succes met de (laatste ) voorbereidingen!

Groetjes, Erik

Hoi,

Wat leuk, zo’n enthousiaste reactie!
De inca-trail staat uiteraard op mijn things-to-do-lijstje. Maar zoals gezegd, kan/ ga ik pas in december weg. Ik heb geen reisschema gemaakt, maar wil behalve naar peru ook naar chili en argentinie. Ik ben van van plan om minimaal voor een half jaar te gaan.
Zou inderdaad leuk zijn een stuk samen te reizen. Bolivia en ecuador staan voor een volgende reis gepland, maar er valt altijd een mouw aan te passen, dat weet ik van vorige reizen. Je betn van plane ergens naar toe te gaan, maar eindigt compleet ergens anders, en dat is juist het leuke. Heb jij al meer gereisd en zo ja, waar?

Hoi, Het enige wat ik eigenlijk gepland heb is mijn Spaanse les en het verblijf in Cusco. Maar voor de rest ook helmaal niks. Ik vind dat je je moet laten leiden door de ervaringen daar. Achteraf maak ik de planning wel :stuck_out_tongue: . Het enige wat ik in mijn achterhoofd heb is om kerst en oud & nieuw te vieren in Argentinië met een afstudeermaatje van mij, maar dat is ook allemaal niet zeker. Ik zie wel hoe het allemaal loopt. Aangezien ik geen verplichting voor een baas heb om terug te komen zie ik wel hoe lang ik blijf. Of ik ga voor 22 jan. terug naar holland om te snowboarden in Frankrijk of ik blijf langer als ik het gevoel heb dat ik nog veel meer moet zien. Tijdens mijn stage heb ik een tijd Off-Shore gezeten en in Engeland en Schotland doorgebracht. Daarnaast heb ik voor het afstuderen 5 maanden in de VS gezeten, maar ik ben nog nooit in b.v. Azië of ZA geweest. Maar op een gegeven moment ben je daar zo lang in je hoofd meebezig dat je het gewoon moet doen en tja dan moet je wel eens keuzes maken :slight_smile: