Peru, Ecuador mei-augustus 2007

Hoi,

Ik ben Bauke(v), 22 jaar en als het goed is in maart 2007 klaar met mn studie sociologie. Daarna wil ik graag naar Zuid-Amerika. Mijn idee is om eind april te vertrekken naar Peru om daar eerst 4 weken Spaans te leren en vervolgens 4 weken vrijwilligerswerk te doen. Ik verblijf dan in Cuzco. Vervolgens lijkt het me leuk om ook andere delen van Peru en eventueel Ecuador te zien. Dit rondreizen zal dan zijn rond juli 2007. Zijn er meer mensen die deze interesses hebben en die periode naar Peru en/of Ecuador gaan??? Let me know, want de gedachte om met iemand samen te reizen spreekt me meer aan dan in mn eentje rond te trekken.

Groetjes Bauke

Hoi Bauke,

Ik ga in januari naar Peru en rond april naar ecuador. Ik ga eerst naar de Galapagos eilanden Maar in de maanden mei en juni ga ik door Ecuador trekken. Weet jij al wat je verder planning is?

Ik denk dat je bij je verblijf in Cuzco al een hoop reizigers ontmoet. Tis misschien alleen een beetje vreemd om in je eentje de reis erheen te maken.

In ieder geval veel plezier!

Groetjes Selma

Hoi hoi,

Ik ben Tobias Kraakman 26 jaar en ga als het goed na afstuderen eind juni 2 maanden rondreizen in Peru en Bolivia of Ecuador. Ik twijfel nog een beetje tussen een groepsreis of individueel. Wanneer je al mensen kent om mee rond te trekken is dat toch wel relaxter idd…
Hebben jullie al een planning?

Groetjes Tobias

Hoi,

Ik ga begin mei naar Cuzco in Peru om spaans te leren en vrijwilligerswerk te doen. Daarna (juli) wil ik nog 4 weken rondreizen in (Zuid-) Peru en eventueel een stukje Bolivia. Als je ook die kant op komt, laat het even weten.

Groetjes Bauke

Hoi Bauke,
Veel goede verhalen gehoord over Cusco, ga daar ook zeker heen. Heb de laatste tijd alleen wat mindere verhalen over Bolivia gehoord, veel berovingen enzo. Maar toch schijnt het erg mooi te zijn (zout meren). Wacht de berichten dus nog even af…
Ik zal zeker even laten weten wanneer ik die kant op ga. Heb jij al een ticket geboekt? Zo ja, bij welke maatschappij en quata costa???

Groetjes Tobias

Hoi Tobias,

Ik heb mijn reis geboekt bij Het Andere Reizen. Zij regelen voor mij spaanse les, vrijwilligerswerk en accomodatie en ook mijn vliegticket. Dit is een speciale aanbieding als je tussen bepaalde data vertrekt. Ik vertrek 4 mei en vlieg 31 juli weer terug naar Nederland. Als je meer wilt weten over Het Andere Reizen, kijk dan op www.hetanderereizen.nl

Groetjes Bauke

Mocht je op zoek zijn naar voordelige vrijwilligersplaatsen in Ecuador, zonder tussenpersonen, maar direct met de organisatie die het project aanbied in Ecuador, neem dan een kijkje op de website Moving Ecuador.
Hier zijn tientallen uitdagende vrijwilligersprojecten te vinden.

Ik vond persoonlijk bolivia het mooiste land dat ik bezocht heb, dus als je kunt, zeker bezoeken!

Sjaak
http://sjaak.aroundtheglobe.nl
www.wereldrondreis.eu