Hoi,
Maandag vier september vertrek ik voor een maand of acht naar vooral Ecuador maar ook Peru. Ik ga eerst in Quito mijn spaans opvijzelen, daarna wil ik een tijdje vrijwilligerswerk doen en rondreizen (in willekeurige volgorde). Wie zit er in deze periode ook hier en heeft zin om het een en ander misschien samen te gaan doen?
Ik heb vorig jaar mijn studie psychologie afgerond en ben 23. Het lijkt me gezellig om een tijdje met een leuk iemand rond te reizen!
Groetjes,
Linda
Hoi linda, je zit waarschijnlijk al een maand in ecuador, ik ga vanaf januari tot april naar zuid ameirka, begin in peru, cusco, spaans aantal weken en dan ligt alles open. Ook bijna klaar met studie psychologie, misschien dat we elkaar ergens kunnen ontmoeten als het uitkomt. groeten maloe
Hee maloe, Dacht dat ik je een email gestuurd had, maar wist het niet zeker meer… Heel toevallig zit ik van december tot aan april in Cuzco, Peru! Ik doe er vrijwilligerswerk dan. Lijkt me leuk je een keer te ontmoeten!
Groetjes,
Linda
Hoi Linda!
Ben je er al achter hoe mooi je naam is in Zuid-Amerika?
Ik kom 3 januari voor een half jaar naar Quito! Ik ga er studeren aan de universiteit en daarnaast wil ik vrijwilligerswerk met straatkinderen doen, ik heb al een organisatie op het oog waarvoor ik dat wil doen. Heb je nog tips wat betreft leuke huisvesting? Als ik aankom ga ik meteen op zoek naar een kamer/appartementje. Lijkt me leuk om je daar te ontmoeten. Ik ben zelf 25.
Groetjes,
Linda
Hoi Linda,
Jaa, daar was ik al wel achter :).
Ik zit in Cusco op het moment en blijf daar tot april, ik kom alleen nog even naar Quito een weekje in juni, de week voor ik terugvlieg!
Wat betreft huisvesting, ik weet niet of je ook spaans gaat leren, maar eigenlijk via elke taalschool kun je wel bij een gastgezin wonen als je zoiets wil, en ook via organisaties. Zelfs als je geen les bij ze volgt moet je dat kunnen regelen. Voor een kamer of appartement ofzo zou ik niet echt iets concreets weten, ik heb al die tijd in een gastgezin gewoond, maar het is niet moeilijk daar. Er hangen overal briefjes, vooral op universiteiten en in het centrum (gringolandia).
Succes en veel plezier!
Linda