Hallo,
Wie reist er in de maanden april,mei of juni nog naar Ecuador-Peru???
Ik vertrek de 1ste april tot 26juni 2003.
Ben jij dan ook daar en heb je zin om eens af te spreken om te gaan paardrijden, mountainbiken, raften,… Geef dan gerust een seintje!
Groetjessss
hoi,
ik ben 18 jaar en ga 4 april naar ecuador, om spaans te leren en daarna vrijwilligerswerk te doen in een natuurproject. Daarna, het is dan 2 juni, wil ik nog een maand gaan rondreizen en wil dan ook wel mountainbiken, raften en bergen beklimmen. Misschien kunnen we wat afspreken?
hoi, hoi!
Ook ik ga naar Ecuador! Begin mei vertrek ik voor een half jaar en het lijkt me gezellig om wat af te spreken. Ik ben Eva, 23 jaar en studeer antropologie in nijmegen. Voor mijn afstuderen ga ik onderzoek doen in Quito. Maar ik wil niet alleen bezig zijn met onderzoeken, het lijkt me ook leuk om wat toeristische plekjes te bezoeken en misschien ook een beetje in het nederlands te praten. 16 mei vertrek ik en ook ik wil graag een talencursus volgen. Als je een goeie goedkope talenschool in Quito weet, mail het me dan alsjeblieft.
In ieder geval veel succes met alle voorbereidingen voor zo’n spannende reis!
groetjes, eva
Haai eva, jij gaat een top tijd tegemoet iin Ecuador. Echt een mooi land, ben er vorig jaar op rondreis geweest.
Bij deze een ietwat vreemd verzoek: als ik het goed begrijp vertoef jij het meest in Quito. Vorig jaar zijn we aangekomen en vertrokken uit Quito. Op de laatste dag hebben wij op een marktje een schilderij gekocht, helaas konden we niet te veel meenemen maar we hebben mega veel spijt dat we er geen 2 gekocht hebben. Ik probeer nu iem. te vinden die alsnog een schilderij kan meenemen of evt. vanuit Quito naar NL kan sturen (welke schilderij, waar, kosten etc etc komen allemaal nog wel.
Zou jij ons kunnen helpen, mail anders maar op danny1972@hotrmail.com
Groeten, Danny & Danielle uit Nieuwegein.
Wie weet of er nog een andere manier van reizen is van Quito naar Peru-Cusco dan met het vliegtuig.
Eh…lopend, fietsend, paardrijdend, met de motor, taxi, auto…;-). Maar even zonder dollen, je kunt ook prima per bus reizen. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel tijd je hebt en of je onderweg wat mooie plekken wilt bezoeken. In een ruk van Quito naar Cuzco kan ik je niet aanraden, dat is echt te ver. Mocht je de tijd hebben en je wilt tips over een mooie route, laat dan even weten hoeveel tijd je hebt en waar je interesse naar uitgaat (cultuur, natuur, etc.).
Groetjes,
Eva