Ik ben Daphne, 28 jaar en werkend als beleidsmedewerker in de zorg. Ik heb de afgelopen jaren veel gereisd naar o.a. India, Vietnam en Guatemala, en komende zomer wil ik graag naar Indonesië. Ik heb de perfecte (groeps)reis nog niet gevonden, dus vandaar dat ik hier een berichtje plaats. Want alleen reizen vind ik zo ongezellig, dus ik ga graag samen met anderen het avontuur aan.
Ik zit te denken aan de eilanden Sumatra en Java, en wie weet nog een 3e eiland. Ik kan ongeveer 3 weken weg, en wil niet extreem goedkoop gaan reizen: voor mij hoeft het absoluut niet luxe te zijn, maar ik hoef ook niet met 25 anderen op 1 slaapzaal : )
Ik ben cultureel antropologe en erg geïnteresseerd in andere culturen en religies. Ik ben niet het type van ‘een week in een resort’, ik ga liever de lokale markt bezoeken of genieten van het uitzicht vanaf een mooie bergtop.
Ik heb mij pas net aangemeld op deze site en ben meteen gaan rondkijken… Ik kwam jouw oproep tegen en het was redelijk herkenbaar. Ik ga denk ik liever niet met een groep maar alleen gaan spreekt mij ook niet erg aan…
heb je inmiddels al wat concretere plannen?
Ik ben me een beetje aan het oriënteren voor de zomervakantie (ik wil niet alleen reizen haha)
Afgelopen zomer heb ik een singlesreis op Java en Bali gedaan, maar wil meer van Indonesië zien en laten we eerlijk wezen dat je met zo’n groepsreis alles snel-snel ziet
Ik heb afgelopen week mijn vakantiedagen doorgegeven op mijn werk.
Mijn plan is om te gaan backpacken, ik ben erg benieuwd naar Indonesie, het lijkt me een prachtig land. Volgens mij kun je er alles vinden wat je maar van een vakantiebestemming zou wensen. Ik heb week 26 t/m 30 vrij gevraagd. Ik zou graag de mooie plekken van het land willen verkennen maar ook lekker tot rust komen op de mooie eilanden en stranden.
Ook ik ga liever niet alleen, vooral de stap van het alleen daar aankomen lijkt me niet prettig. Ik heb nog nooit gebackpacked, wel ben ik dit jaar alleen met een groepsreis naar Curacao geweest, dat wil ik niet meer. Voelde me niet echt passen bij het type mensen wat een (individuele) groepsreis maakt.
Ik hoor graag van jullie wat jullie plannen zijn!