reisgenoot gezocht

Hallo,

Mijn plannen zijn nog vers…
Ik wil eind van het jaar kerst in Indonesie vieren en oud en nieuw ook.
Wellicht wil ik mij daar gaan vestigen.
Mijn gevoel zegt Sumatra, mijn hart trekt veel naar Java, het geboorte eiland van mijn vader en tja Bali ook erg mooi en bijzonder.
Java en Bali meerdere keren geweest. Sumatra erg nieuwsgierig naar… Ook Flores en Timor gaat door mij heen…
Wie kent dit soort gevoelens en wil samen kijken of er een mogelijkheid is.

Ik ben 48 jaar, vrouw, single. Niet op zoek naar een relatie…

Hoop serieus van je te horen.

Groet Bianca…

Hallo Bianca,

Inderdaad Kerst en het nieuwe jaar te vieren in Indonesie is erg gezellig.
Zowel in Java en Bali,ik was daar een paar jaar geleden.
Sumatra ben ik namelijk nooit geweest.
Tot nu toe trekt mij Java en Bali meer aan,omdat ik zelf in Bandung geboren ben.
En Bali is eigenlijk voor mij altijd het eindpunt van mijn vakantie,omdat ik daar mijn laatste 2 weken heerlijk kan relaxen.
Ik hou van het cultuur,de omgeving en de vriendelijke mensen. maar ook van zon ,strand en zee van Bali.
Ik hoop dat je snel een reisgenoot zal vinden wat niet makkelijk is.
Om alleen te gaan is ook niet altijd gezellig.

Groetjes,
Reentje.

hallo,
Mijn vrouw is enige tijd geleden overleden (longkanker).Ze is geboren in Bandoeng.Er zit ook Hollands bloed in de familie.Mensen vroegen vaak of ze spaanse was.In Indonesie is ze vaak gepest met haar rechte neus.Ze is nooit meer terug willen gaan.Ik ben een keer alleen naar Java en Bali geweest,dus Sumatra of Borneo lijkt me wel wat.Ben benieuwd naar je reactie.

Groet Ben Roden

Hallo Ben,
Het is ook niet leuk om gepest te worden op je uiterlijk.
Mijn opa was ook een echte hollander en wij werden in Indonesie ook vaak gepest omdat wij blank waren.
Maar jaren later gingen wij op vakantie naar Indonesie,omdat wij nog veel families hadden daar.
Indonesie is veranderd,je hoeft geen zorgen meer te maken,want is iedereen is welkom daar.
De Indonesiers willen nu juist graag met een blanke op de foto,geweldig vinden ze dat.
Sumatra lijkt mij ook erg mooi,maar het is niet mijn prioriteit.Java en Bali trekt mij meer aan.
Borneo zou ik sowieso nooit heen gaan.

Groetjes,
Reentje

Hallo Reentje,
Misschien kunnen we met een groepje(4 of 6)zelf iets organiseren.Hoop nog iets van jou of Biek 65 te horen.

Groet Ben

Hallo Ben,
Nou ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die een reis met een groep via deze reisforum wilt maken.
Het is heel moeilijk omdat iedereen liever op eigen manier op vakantie wilt.
Mijn manier op vakantie te gaan is zelf een ticket,de hotels en een busje met eigen chauffeur van hieruit te boeken.
Het is tot nu toe heel goed gegaan.
Ik denk toch dat ik alleen op vakantie ga,weet ik zeker dat het goed gaat en veel plezier zal hebben.
Succes met het zoeken van een reismaatje.

Groetjes,
Reentje.