Ik ben Aimée, 19 jaar en tweedejaars psychologiestudente, en wil graag deze zomer ongeveer een maand rondtrekken door Indonesie. Ik wilde in ieder geval graag naar Java, Bali en ev. Lombok en Sulawesi. Mijn idee was om steeds een dag te reizen en dan weer een paar dagen ergens te verblijven. Wel lowbudget ofcourse. :nod: Ik ben geinteresseerd in de cultuur(geschiedenis) en natuur, ik hou van het strand en ik zou wel eens willen duiken. Het lijkt me gezellig om met iemand anders te reizen. Het liefst iemand van rond mijn eigen leeftijd/student. Helaas hebben al mn vrienden niet genoeg geld of andere plannen, en daar in mn eentje reizen vind ik te gevaarlijk. Laat wat van je horen, dan gaan we misschien wel samen naar dat prachtige land! :zon02::teeth:
Ik ben wel geïnteresserd, maar ben wel 30 jaar jong:) als dat geen probleem is voor jou. Ik ben een jongeman uit België. Als je interesse hebt dan mag je me mailen op [EMAIL=“ayte@live.be”]ayte@live.be
Groetjes
Ayte
Ik ben wel geinteresseerd!! Ik ben 20 jaar en ga in juli naar Jakarta. Ik heb er familie wonen en spreek de taal. Ook zou ik andere plekken in Indonesie willen bezoeken. Heel graag wil ik naar Bali. Lijkt me leuk om samen te reizen [EMAIL=“cintya_maylisa@hotmail.com”]cintya_maylisa@hotmail.com
Ik zit vanaf eind juni tot midden augustus in Indonesie, voornamelijk BAli, ik vind het daar heerlijk, maar als je nog behoefte hebt aan een een reisgenootje laat het me weten, ik (v)ben 21 jaar oud,