Reisgenoot gezocht voor de zomer 2013 Java/Sumatra/bali/gilli eilanden

Hoi,

Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn naam is Bibian, ik ben 25 jaar en ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot. Inmiddels ben ik alweer een jaar terug van mijn reis naar Australië en Nieuw Zeeland, ik vond het backpackersleventje zo tof dat ik elke dag nog wel weer terug zou willen of een nieuwe reis zou willen maken.

Echter heb ik inmiddels een baan gevonden en kan ik niet zomaar maanden op reis, daarom zou ik graag in de zomervakantie toch een paar weekjes willen reizen. Ik zit (helaas) vast aan de bouwvakvakantie (week 30,31,32), in die weken zou ik heel graag rond willen trekken in Indonesië.

Zelf zit ik te denken aan Java, Bali, Gili eilanden en Sumatra. Aangezien het maar 3 weekjes zijn, zullen daarin keuzes moeten worden gemaakt, maar ik sta ook zeker open voor andere opties.

Ik ben zelf iemand die van gezelligheid houdt, actief is, dingen wil zien, maar ook zeker wel een strandje mee wil pakken en hier en daar een drankje doen!
Als jij jezelf hierin herkent en een beetje dezelfde ideeën hebt, stuur me dan even een berichtje! :slight_smile:

Groetjes Bieb

Hoi Bibian,

Net als ik zelf een berichtje wil plaatsen, lees ik die van jou eerst…:slight_smile:
Ik zit zelf heel erg te denken aan een rondreis door Indonesie en/of de Filipijnen (for some reason trekt dat me heel erg aan), en ben daarom ook op zoek naar een reisgenoot. Bij mij speelt het bekende verhaal; vrienden hebben of geen geld, of geen zin of zijn al gesettled en blijven liever in Europa.

Wie ben ik? Ik ben Davy, 26 jaar en woonachtig nabij Rotterdam. Ik werk bij een bank/verzekeraar in Amsterdam en studeer op vrijdag Accountancy en control aan de UvA. Een lekker druk leventje zo, maar het is heerlijk.
In het recente verleden heb ik al wat reizen gemaakt, waardoor dit niet nieuw voor me is. Ik lees dat je naar Australië en Nieuw-Zeeland bent geweest. Supervet! Ik ben zelf in 2011 bijna 4 maanden in Australië geweest, wat een superervaring is geweest.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Vorig jaar ben ik 4 weken in Vietnam geweest in augustus met een vriend, en dat is uitstekend bevallen, waardoor ik Azië interessant ben gaan vinden :slight_smile:
Vanwege werk en school zit ik vast aan de zomervakantie, en de weken die je zelf noemt komen goed uit. In ongeveer 3 weken kan je een boel zien en toch ook wat rust nemen.

Zelf ben ik ook ondernemend, ik wil graag veel zien, maar niet met het zweet op m’n voorhoofd haha. Een combinatie van veel dingen zien, een terrasje, een drankje doen en een strandje meepakken klinkt mij heel goed in de oren. Verder ben ik ook flexibel, niks ligt vast, niks moet alles mag.

Mocht mijn verhaal je aanspreken, dan hoor ik graag van je!

Groetjes,

Gili eilanden vond ik zo leukk :smiley: haha. Have fun met alle plannen! grtz

Hoi! heb je een privé berichtje gestuurd, hoor graag van je!! :slight_smile: