Wie o wie! Van 9 februari tot 5 april 2010 ben ik op zoek naar een gezellig vrouwelijk reisgenootje/ reisgenootjes voor (een deel van) mijn reis door zuidoost Azië! Vind jij het ook gezelliger om samen te reizen, dan hoor ik graag van je! :biggrin:
:wereld:De landen die ik wil gaan bezoeken zijn :
Noord - Thailand (9 februari - 21 februari)
Van 15 - 21 februari ga ik een weekje vrijwilligerswerk doen voor het Elephant Nature Park! (er is nog plek! )
<22 februari: vliegen van Chiang Mai - Luang Prabang>
**Laos **(22 februari - 7 maart)
**Cambodja **(8 maart - 14 maart)
<15 maart: vliegen van Siem Reap - Kuala Lumpur>
**Maleisie **(16 maart - 5 april)
Spreekt deze oproep jou aan en ben je op hetzelfde moment in deze landen, let me know! Voor meer informatie over de precieze route die ik wil gaan volgen en/of voor meer info over mij persoonlijk kan je natuurlijk altijd even contact opnemen!
Groetjes van Paulien (24 jaar)
(midden en zuid Thailand bezoek ik in januari met een vriendin, dit deel staat daarom niet in mijn schema)
Ik wil graag rond die periode in Maleisie zijn, dus als je nog niemand hebt gevonden…
Ik ben al in Thailand, Vietnamen Cambodja geweest, heerlijk rondtrekken met mijn rugzak, dat was een mooie ervaring. Nu wil ik graag voor een paar weken naar Maleisie. Ik ben 34 jaar en woon in Overijssel
Dus mail me maar als je interese hebt!
Wie o wie! Van 9 februari tot 18 maart 2010 ben ik op zoek naar een gezellig vrouwelijk reisgenootje/ reisgenootjes voor (een deel van) mijn reis door zuidoost Azië! Vind jij het ook gezelliger om samen te reizen, dan hoor ik graag van je! :biggrin:
:wereld:De landen die ik wil gaan bezoeken zijn :
Noord - Thailand (9 februari - 21 februari)
Van 15 - 21 februari ga ik een weekje vrijwilligerswerk doen voor het Elephant Nature Park! (er is nog plek! )
<22 februari: vliegen van Chiang Mai - Luang Prabang>
**Laos **(22 februari - 10 maart)
**Cambodja **(10 maart - 18 maart)
Spreekt deze oproep jou aan en ben je op hetzelfde moment in deze landen, let me know! Voor meer informatie over de precieze route die ik wil gaan volgen en/of voor meer info over mij persoonlijk kan je natuurlijk altijd even contact opnemen!
Groetjes van Paulien (24 jaar)
(midden en zuid Thailand bezoek ik in januari met een vriendin, dit deel staat daarom niet in mijn schema)
[/quote]
Ik zal vanaf 4 maart in Siem Reap zijn en vandaar 2 weken cambodja aandoen voor ik naar Vietnam ga. MarcoPolo van dit forum zal er ook in de buurt zijn, ik heb hem in Bangkok al ontmoet. We zijn beiden 27 / 29 jarige jongens uit de omgeving rotterdam met al een flinke rugzak reiservaring. Misschien komen we elkaar ergens nog tegen?
grtz Fenno Verdaasdonk ( feel free to add me on facebook )
Ik land op 10 maart in Bangkok, na een dag of 2/3 daar te zijn geweest wil ik doorreizen naar Cambodja en daarna Vietnam. Mijn motto is ook: met zijn tweeen is leuker dan alleen! Vandaar dat ik reageer op je berichtje!
Zelf woon ik ook in Utrecht, afgelopen jaar heb ik mijn bachelor afgerond en heb nu even een tussen jaartje zodat ik in september weer met veel engergie verder kan gaan studeren. Ik hou van zon&strand, mooie natuur, kleuren, leuke marktjes en kleine dorpjes, tempels en cultuur en geniet van alle mooie (kleine) dingen en leuke feestjes!
Lijkt het je leuk om samen door Cambodja te reizen, laat het me weten!