Reisgenoten gezocht periode 13 nov t/m 20 februari Zuidoost Azie

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag aangekomen in Bangkok en blijf hier tot en met maandag de 15e. Dan reis ik verder naar Laos, daar kom ik dan 16 november aan. Vanuit Laos ga ik denk ik via Cambodja (blijf ik een paar daagjes) naar Maleisie. In Maleisie ben ik dan van ongeveer 10 december tot eind december/begin januari. Na Maleisie ga ik verder naar Indonesie. Omdat ik het wel leuk vind met iemand af te spreken of om een stukje samen te kunnen reizen, een kopje koffie, borrel of om een dagtripje te doen, plaats ik hierbij mijn oproepje.

Wie ben ik: vrouw, 30 jaar uit Leeuwarden. Van 13 november tot en met 20 februari reis ik door Zuidoost-Azie.

Ben je in de periode ook in een van deze landen en wil je iets af spreken, stuur dan maar even een reactie. De data zijn globaal…je weet nooit hoe het hier loopt.

Groetjes,
Marike

Ha Marike,

Zo dus jij bent er al !
Ik vertrek op 16 december naar Ho Chi Minh en heb dan 5 1/2 weken de tijd om rond te reizen.
Geen vaste plannen, maar wie weet kunnen we wat afspreken ergens en samen iets ondernemen. Verhalen uitwisselen,eten duiken, reizen, of iets dergelijks.
Ik hoop wat van je te horen.
Fijne reis verder.
Op ja
mijn mailadres:
epicure1971@hotmail.com

Groetjes,
Andre

Hoi andre,

Bedankt voor je reactie. Leuk dat je ook deze kant op komt. Rond half december verwacht ik ergens in Maleisie te zitten. Waarschijnlijk heb ik Laos dan gezien. We houden wel contact. succes met je voorbereidingen.

Groetjes,
Marike

Ha Marike,

We houden contact. Goede vlucht
en have fun.
Wie weet zien we elkaar nog.
Zou het leuk vinden zo nu en dan wat reis ervaringen van je te vernemen.
Heb je Facebook ?

Groetjes,
Andre