Hallo allemaal ik zie dat er al aardig wat reacties zijn op deze oproep… Ik zal mezelf even voorstellen
Ik ben Michelle 25 jaar jong en super reislustig.
Heb al aardig wat van de wereld zien en ben van plan daar dit jaar weer heel wat landen aan toe te kunnen voegen. Ook bij mij staan de landen Vietnam Laos en Cambodja héél erg hoog, en zou daar dan ook dit jaar heen willen reizen.
Ook ik heb helaas met me vrije dagen te maken en heb ook maximaal 3 weken. Maar ik spreek uit ervaring dat dat met een goede planning prima te doen is.
Hi allemaal,
Wat een leuke plannen!! ik ga dit jaar voor het eerst alleen op reis. Ben de afgelopen jaren met een vriendin geweest, maar die heeft nu verkering. (Java, Bali, Laos, Cambodja, Vietnam, costa rica en zuid Afrika)
Ik vind het nog wel een eng idee om alleen te gaan. Ik denk er aan om in november naar Thailand gaan. (3 wkn) sri lanka staat ook nog op mijn lijstje. Volgens mij is sept/okt voor dit land een betere reistijd. Ik ben niet gebonden aan een bepaalde periode. Voorkeur is november.
Ik vind het leuk om een reis zelf uit te stippelen, te ontdekken, ontspannen en op z’n tijd een feestje. Het hoeft niet mega low budget… Beetje luxe mag best, maar een hostel is ook niet erg
Wie vind het leuk om ideeën uit te wisselen en misschien wel samen te gaan?