Reisgenootje + tips gezocht! Where ever!

Hallo allemaal!

Ik ben Lisa, 19 jaar en ik heb besloten om in 2008 (vanaf de zomervakantie) een reis te gaan maken. Ik zit te denken om misschien eerst in het buitenland te gaan werken (Australie?) en daarna door te gaan naar waar we terecht komen.
Ik ben erg makkelijk en zou graag low budget willen reizen.
Het staat allemaal nog in de kinderschoenen dus tips zijn ook welkom!
Lijkt het je wat? Laat het me weten!

Groetjes

kijk op mijn post eventueel ? :slight_smile:

Als je goedkoop wilt reizen, dan kan ik je THE OZ EXPERIENCE aanraden…het is erg goedkoop en je bent erg vrij hoelang je ergens verblijft etc. Er rijden bussen op een standaard route en je mag op en af stappen wanneer jij dat willt. Mijn nicht vond het in ieder geval super ! :slight_smile:

Succes

Ik ben Jared, 23 jaar oud woon en werk in Almere,

Ik wil graag deze zomer naar thailand gaan, maar omdat ik al in september met vrienden naar New york ga, dacht ik wil iets anders doen iets uitdagender door met 1 a 2 reisgenoten op vakantie te gaan. Ik wil graag de cultuur kennen. Wil een avontuur van maken.

[ul]
[li]1 á 2 reisgenoten[/li][li]2 á 3 weken[/li][li]juni/juli/augustes[/li][li]strand/zee[/li][li]avontuurlijk[/li][li]cultuur goed verkennen[/li][li]Thailand[/li][li]man/vrouw alle soorten en maten:dag::chin: maakt niet uit[/li][li]Natuurlijk plezier maken.[/ul]Mijn email adres: [EMAIL=“jaredocampo@hotmail.com”]jaredocampo@hotmail.com[/li]hyvessite: http://jaredocampo.hyves.nl/

hey
ik ben imke, 18 jaar.
ik wil graag net zo’n reis make
ik ben sociaal en wil graag zo goedkoop mogelijk veel van de wereld zien, misschien onderweg ook werken enzo
laat maar iets weten als je wilt
[EMAIL=“imkevmol@hotmail.com”]imkevmol@hotmail.com
groetjes imke

Heyhey! ik ben Sander, 20 jaar, studeer in Leiden en mij lijkt t ook erg gaaf om deze zomer te gaan reizen… en dan vooral de mix met werken (bv backpacken in Australie)…ik heb hierin zelf ook nog geen ervaring,maar ben wel van plan vaak te gaan reizen. Als je wilt, mn msn is: [EMAIL=“sander_hees@hotmail.com”]sander_hees@hotmail.com dan praten we verder! mss tot later! X Sander

hoi ik ben tom,ik ben 26 en ga deze ozmer op reis naar montenegro,ik heb daar familie wonen dus de reis op zich zal bijna niks kosten,grof uitgerekend zal het iets van een 380 euro ofzo kosten voor dire weken.lijkt het je iets om mee te gaan laat me dan iets weten op [EMAIL=“denmeyke@hotmail.com”]denmeyke@hotmail.com. vriendelijke groeten tom