Reisgenootje Voor Thailand Ofzo!

Hoi,

Ik ben een Belgische studente en ik studeer in Utrecht culturele antropologie. Ik wil deze zomer heel graag op een verre vakantie, ik dacht bijvoorbeeld aan Thailand.

De bedoeling is een low-budget backpackreis, gebruik makend van oa openbaar vervoer, slapen in guesthouses, kennismaken met plaatselijke bevolking enzovoort…

Ik ben 19 jaar, avontuurlijk en hou van fotografie. Ik wil wel alleen op reis, maar het lijkt me toch heel leuk om in het begin (of heel de reis) met iemand samen te reizen, zodat je bij aankomst samen iets kunt zoeken. Ook is het vaak goedkoper als je een kamer met tweeen kan delen.

Ik ben dus van plan om ongeveer 4 weken te gaan en rond te trekken en vooral veel lol te maken!

lijkt je dit ook wat? jongen/meisje, maakt niet uit, liefst tussen 18 en 23 jaar!

mail of voeg me toe op msn: carolienjanssen@hotmail.com !
dan kunnen we verder plannen of ideetjes uitwisselen!

X

kan je wel helpen met de plaatsen die je zeker moet bezoeken(of zeker niet) want heb vorig jaar een low-budgetreis gemaakt van een maand doorheen thailand en kan je verzekeren dat je daar met je hobby fotografie volop kunt uitleven