Reisgenootje(s) voor Roadtrip Australie

Hoi Allemaal,

Ik ben Joost, 28 jaar en 9 maart vertrek ik voor 3 maanden naar Australie om 3 maanden rond te trekken. In het verleden ben ik al een aantal keer in Australie geweest, maar nog nooit zolang.
Vanuit mijn werk heb ik de mogelijkheid gekregen om lekker lang weg te gaan dus ik neem het ervan. Ik heb heb het voornemen om een vanuit Sydney een roadtrip te gaan maken. Ik vind het leuk om samen met iemand of meerdere te reizen, maar voor de meesten in mijn omgeving is het lastig/duur of niet hun soort vakantie. Dus plaats ik hier een bericht en wellicht heeft iemand soortgelijke ideëen.

Hoe en wat precies weet ik nog niet. Mijn plan is om in ieder geval op een relaxte manier veel van het land te gaan zien. Ik ben vrijwel overal voor in, cultuur, natuur, sport en uitgaan.

Bij aankomst heb ik de beschikking over een ruime auto, na een aantal dagen wennen in Sydney en wat familie en kennisen bezoeken wil ik op pad gaan.

Mocht je soortgelijke ideëen hebben en zin hebben om samen te reizen eventueel voor een deel van de tijd dan hoor ik dat graag!

Ik ben benieuwd!

groeten,
Joost

Hoi joost,

ik vertrek iets later dan jij naar Australie, maar misschien kunnen we wel samen wat ondernemen daar? Je kunt me mailen op [EMAIL=“lkoedoot@hotmail.com”]lkoedoot@hotmail.com.

groetjes liesbeth

Hoi Joost!

Ik kom 1 april aan in Sydney en heb 6 weken gepland om in Australie te blijven. We kunnen wel meeten als je wilt? Mail me anders even op [EMAIL=“elkarat@hotmail.com”]elkarat@hotmail.com

Groet