Reisgenoot gezocht Australië vertrek jan/feb

Hey allemaal

Sorry ik heb al reisgenoot gevonden

Hallo,

Je berichtje spreekt me erg aan. En ik heb dezelfde plannen als jou!
Ik ben een meisje van 19jaar en net klaar met mijn studie…Wil de komende maanden werken en extra bijverdienen, om daarna voor paar maanden lekker te reizen. En eventueel zo nu en dan wat werken en bijverdienen tijdens de reis.
Je kan me mailen op: [EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com

Liefs, Jitske.

Ikzelf vertrek op 14 januari voor 6 maand tot een jaar naar Australie. Wat ik daar ga doen? Ik weet wat ik wil zien, maar heb niets gepland, omdat het toch anders gaat uitdraaien. Ik koop mij daar een wagen en trek heel Australie rond en zie wel wie en wat ik tegen kom :wink:

Kga zeker duik -en surflessen nemen en voor de rest relaxen he. Kweet nu ni of je alleen gaat, ik in ieder geval wel. De eerste week ga ik wel met een organisatie om alle praktische dingen te regelen. Kwil daar niet echt in mijn eentje gedropt worden.

Voor de rest zie ik het wel, maar tzou wel leuk zijn moest ge daar iemand tegenkomen die ook Nederlands spreekt of waar ge een tijdje mee kunt optrekken.

Effe ter informatie, kben 25 en ben van Lier, [EMAIL=“thomasvanengeland@hotmail.com”]thomasvanengeland@hotmail.com

grtz Thomas