Reisgenootje gezocht Australie!!!

Hallo allemaal:zon:

Ik zal me eerst ff voorstellen
Mijn naam is Tess en word in november 21 jaar. Ik heb vorig jaar mijn spw4 diploma gehaald en ben dit jaar begonnen aan de pabo in Amsterdam. Maar na een paar weken kwam ik erachter dat het toch niets voor mij is, en ik heb eigenlijk geen zin meer om nog vier jaar naar school te gaan en te leren dus ben nu werk aan het zoeken.
Iet wat ik eigenelijk altijd al wil is de wereld zien!!!:wereld: Ik zou heel graag gewoon naar Australie willen vertrekken en daar een beetje rondreizen ook zou ik willen werken om een beetje geld te verdienen om daarna weer verder te reizen bijvoorbeeld naar new zeeland lijkt me ook echt geweldig daar:dope: Ook zou ik nog naar Thailland willen om daar de cultuur te ontdekken en een beetje rond te reizen. Ik heb totaal geen idee hoe lang ik precies weg wil blijven ik zit nergens aan vast hier dus zolang het leuk is… Ik zou ongeveer rond september willen vertrekken maar dat staat natuurlijk helemaal niet vast!!

Mijn probleem is nu dat er niemand in mijn omgeving dezelfde plannen heeft. En het lijkt mij toch gezeliger om samen te gaan. Als er iemand is die het ook gezellig lijkt om met mij samen te gaan laat dan wat van je horen!!! je kan hier reageren maar je mag me ook mailen op tess_janssen@hotmail.com maakt niet uit jongen of meisje bent het liefst wel een beetje mijn leeftijd. Het lijkt me dan leuk om samen voor te gaan bereiden op dit avontuur
Verder hou ik van gezelligheid, reizen, lezen, uitgaan, luieren in de zon,:vak02: duiken, nieuwe mensen ontmoeten.

Ik hoop veel van jullie te horen
heel veel groetjes!!

Leuke plannen allemaal!!

Ik ben zelf net terug uit thailand en australie!!
En heb inmiddels mijn tweede visum alweer aangevraagd!
Ga weer lekker terug duss!naar australie…

Was jij van plan om in september 2009 te gaan??

ik ben trouwens roy 24 jaar…

als je geintresseerd bent hoor ik t graag van je.

[EMAIL=“royveenbrink@hotmail.com”]royveenbrink@hotmail.com

groetjes roy

hee tess,

Ik ben net als jij van plan om rond september/oktober naar australie te gaan, alleen ik zoek nog iemand die met mij de reis erheen wil maken. dat lijkt me veel gezelliger, vooral als je ergens anders een aantal uur moet verblijven…

als ik het goed begrijp zoek jij ook iemand om mee rond te reizen?
ik ben nu 19… zit dicht in de buurt toch;)

mijn adres is [EMAIL=“m.piket@hotmail.com”]m.piket@hotmail.com

groetjes marieke

Hallo,
Ook ik ben net afgestudeerd, en het lijkt mij ook erg leuk zo’n reis te gaan maken. Ik weet niet of je ondertussen al iets geregeld hebt of al weet wat je wilt, maar als je nog op zoek bent naar een reisgenootje hoor ik het graag.
Groetjes,
Rozemarijn (rsmvries@hotmail.com)