Hoi allemaal,
Mijn naam is Irma, 24 jr, inmiddels twee jaar aan het werk en het is tijd om weer een mooie reis te plannen!
Mijn plan is om volgend jaar rond februari richting Australië te gaan, ik zou hier graag voor langere tijd willen rondreizen en werken.
Oostkust is tot nu toe favoriet maar sta open voor andere stukken van Australië! Ik zou graag met de auto reizen omdat je dan meer vrijheid hebt en kan gaan en staan waar je wil.
Samen reizen vind ik nou eenmaal leuker dan alleen, vooral om de ervaringen die je op doet te kunnen delen!
Ik ben erg van de natuur/cultuur en gezelligheid!
Mocht je soortgelijke plannen hebben dan hoor ik het graag!
Groetjes!
Hoi Irma,
Je plannen klinken goed! Gaaf dat je (weer?) zo’n reis gaat plannen… Hoe staat het inmiddels met je plannen?
Zelf vertrek ik 3 november met een reisgenootje naar Azië. Hier gaan we samen 4 maanden rondtrekken, waarna ik alleen doorga naar Australië, 6 maart om precies te zijn. Ik vlieg naar Sydney en wil graag in 7 weken van het zuiden naar het noorden naar Cairns trekken. Misschien ga ik dit alleen doen (en omtmoet ik onderweg mensen) of wil ik dit samen doen als iemand soortgelijke ideeën heeft en er een leuke klik is! Wat ik allemaal wil bezichtigen en doen en hoe ik de reis indeel staat nog zo goed als open. Wel zou ik het graag een beetje gevarieerd doen; hier een daar een feestje, iets actiefs, de natuur bezichtigen en wat strandjes bezoeken. Ook zou ik erg graag willen duiken in Cairns, aangezien ik mijn PADI wil halen in Azië.
Je plan om met de auto te reizen klinkt ook erg goed, lekker op eigen tempo en veel vrijheid!
Mocht je je een beetje kunnen vinden in mijn plannen en mocht het je leuk lijken in dezelfde tijd (een deel van) die route samen af te leggen, dan hoor ik het graag van je!
Groetjes Yvonne
Hoi Yvonne,
Je plannen klinken goed! Ik stuur je even een pb met mn mailadres dat is makkelijker praten!
Groetjes!