Heej mede australiebackpackers,
Eerst wat over mijzelf: Ik ben Saskia, 22 jaar en woon dicht bij utrecht.
Ik heb wel al een beetje een route had uitgestippeld maar ik hoop eigenlijk dat iemand met me mee wil reizen.
Mijn reis zal beginnen met een groepsreis in sydney dan naar het zuiden naar melbourne en adelaide, van daaruit wil ik naar Nieuw Zeeland om van daaruit naar brisbane te gaan, van brisbane langs de kust naar cairns en tot slot af te sluiten in darwin.
Ik hoor het wel of er meer mensen zijn die deze route willen volgen.
Groetjes, Saskia
Jemig Saskia, hoe toevallig is dit, ik ga ook 15 maart naar Australië!
Zelf heb ik nog geen vaste route maar ik begin in Melbourne, en dacht zelfs de oostkust af te reizen, naar Cairns. Alleen ga ik 3 maanden, tot 11 juni. De meeste plaatsen die jij wilt bezoeken daar wil/ga ik ook langs. We zouden altijd kunnen kijken waar we wanneer zijn en of we zouden kunnen meeten? Samen reizen gaat 'm denk niet worden. Omdat we op verschillende plaatsen beginnen enz.
Groetjes Annemiek!
(ik ben 18 en woon in een vreselijk klein dorpje vlakbij Leiden (zuidholland))
hoi Saskia
Ik ben Pauline woon vlakbij Harderwijk en ben ook van plan om in maart naar australie te gaan.
Mijn plan was dan ook van maart tot augustus.
Ik ben ook 22 jaar en mijn contract van mijn werk zit er dan net op dus ik dacht nu kan het.
Verder heb ik nog geen plannen gemaakt kwa route, maar ik weet alleen dat ik wel naar Melbourne wil omdat daar de familie van mijn schoonzus woont.
Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit omdat ik Australie helemaal leuk vind.
Maar het klinkt goed wat je net allemaal vertelde.
Maar nu vraag ik me ook af, weet je ook wat meer over de kosten daar van?
En ben je misschien van plan om tussendoor wat te gaan werken?
Nou hoop wat van je te horen,
groetjes pauline
Heej Pauline,
Ik ga wel een werkvisum aanvragen voor als het nodig is, maar eigenlijk wil ik zo min mogelijk werken. Ik vind het moeilijk om te weten hoeveel daar voor nodig is… Ik denk dat je met 1200 en zuinig leven een eind komt. Misschien is het makkelijker om via msn ofzo eens te spreken als je meer wilt weten. Mijn email is [EMAIL=“kuzzziess@hotmail.com”]kuzzziess@hotmail.com
Groetjes