Reisgenootje (m/v) Thailand/Laos/Vietnam/Cambodja gezocht!

Hee hallo,

Ik ben op dit moment al in Bangkok, Thailand, voor een stage van 2 maanden. Ik heb er nu precies een maand opzitten in deze fantastische stad. Vanaf begin mei wil ik gaan reizen. Ik heb nog geen reisplan, al wil ik heel graag Laos, Vietnam en Cambodja aandoen. Hoewel ik zeker niet bang ben dat ik niemand tegenkom tijdens het reizen, lijkt het me toch erg gezellig een vast reismaatje te hebben! Laat het me weten als je interesse hebt! Kijk op www.danielvanmaanen.waarbenjij.nu voor wat verhalen en foto’s uit Bangkok!

Sawatdee Khap,

Daniel

Hi Daniel!

Ook mijn plan is om vanaf begin mei te gaan reizen in Azië en het leek me leuk om in Bangkok te beginnen! Nog steeds op zoek naar een leuk reismaatje? Laat dan maar even iets van je horen! Mijn e-mailadres is:
[EMAIL=“abi_loves_you@hotmail.com”]abi_loves_you@hotmail.com

Groetjes, Abi

P.S. Ik ben een v van 21 jaar oud en heb ook al eerder gereisd in het Midden-Oosten.

Hallo Daniel en Abigaël,

Ik zit vanaf 1 mei in Bangkok en zou graag iemand daar treffen waar ik een tijdje mee op zou kunnen trekken. Geen verplichtingen ofzo, gewoon gezellig. Ik ben 25 jaar (m) en reis alleen. Als je (jullie) interesse hebben vertel ik wel wat meer over mezelf.

Groeten Lars

mijn email is trouwens larsbackx@hotmail.com

Hoi Abigael en Lars,