Reisgenoten gezocht Thailand, Cambodja & Laos (9 april- 28 mei)

Beste mensen! :biggrin:

Na afgestudeerd te zijn als Sociaal Geograaf aan de Universiteit van Nijmegen wil ik (man, 23 jaar) het werken graag nog even uitstellen en wat van onze wonderlijke wereld zien.
:wereld:

Ik vlieg zondag naar Bangkok om daar een paar dagen te verblijven en ga vervolgens vanaf 9 april rond trekken met mijn backpack door Thailand, Cambodja en Laos. Mijn plan is om eerst een eiland (bijv. Koh Chang) mee te pakken dan door naar Cambodja (Angkor Wat & Phnom**-**Penh), dan Zuid-Laos (o.a. 4000 eilanden), Noord-Laos (o.a. Vang Vieng) en dan weer terug naar Thailand (o.a. Chieng Mai ). Op 28 mei vertrek ik vanaf Bangkok naar Sydney om 7,5 week in Australië te verblijven. De reis door Z-O Azië staat alleen in grote lijnen vast. Het lijkt me erg leuk en gezellig om samen met anderen delen van deze reis te doen. Mocht je bijvoorbeeld eind april door Cambodja of begin mei door Laos reizen, let me know! :thumbsup:

Ik stel me graag flexibel op, reis low-budget en mijn grootste ambitie tijdens deze reis is om er een onvergetelijke tijd van te maken! Ik hoor graag van je! (mail: [EMAIL=“rickthuijs@gmail.com”]rickthuijs@gmail.com)

Met vriendelijke groet,

Rick :cool: