Reisgenootje gezocht Zuidoost Azië september/oktober 2015

Hoi allemaal!

Mijn naam is Irma en ik ben 22 jaar. Afgelopen maand heb ik mijn hbo opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening afgerond en daarom lijkt dit me het ideale moment om mijn lang gekoesterde droom waar te maken! Plaatsen zoals Zuid-Amerika, Australië, Nieuw-Zeeland en Azië staan al lange tijd op mijn verlanglijstje. Gezien ik 4 jaar uitgebreid genoten heb van het studentenleventje laat mijn portemonnee dit helaas niet allemaal in één keer toe. Ik wil daarom een begin gaan maken in Zuidoost Azië (Thailand, Vietnam, Cambodja, Laos, Indonesië). Het wordt voor mij de eerste keer dat ik ga backpacken en het geeft me toch wel een gerust gevoel wanneer ik de start niet alleen hoef te maken. Ik ben dus niet zozeer opzoek naar iemand om de hele reis mee af te leggen, maar vooral naar iemand om samen de opstart mee te maken. Wie weet brengen we een groot deel van de reis samen door, misschien ook niet. Het gaat mij vooral om de opstart.

Ik heb nog niet echt concrete plannen en waarschijnlijk gaan deze er ook niet al teveel komen. Ik laat het lekker allemaal op me afkomen en eenmaal daar zie ik wel waar ik zin in heb. Lang leve de vrijheid! Ik kan mezelf het beste omschrijven als iemand met een open mindset en een vlotte babbel. Ik ga maar al te graag het avontuur aan en ben erg flexibel.

Lijkt het je wat om samen met mij dit avontuur aan te gaan?, schroom niet en laat een berichtje achter :slight_smile:

Groetjes,
Irma

Hoi Irma,

Mijn naam is Lianne, ik ben 25 jaar en ik ben van plan om halverwege september naar Zuid-Oost Azië en vervolgens Australië te gaan. Ik wil ook naar Laos, Cambodja, Vietnam en Indonesië maar ik zou ook graag naar de Filipijnen willen. Ik heb al eens gebackpackt maar nog nooit alleen, dus ik vind het ook fijn om in elk geval samen te starten, wellicht als het klikt kunnen we langer samen reizen. Ik hou van een combinatie van natuur, cultuur, actieve dingen doen zoals hikes, strand en af en toe uitgaan. Ik wil ook niet teveel dingen vastleggen maar natuurlijk zijn er wel een aantal dingen die ik wil zien.

Mocht je geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag :slight_smile:

Groetjes Lianne

Heey! Ik zou in oktober/ november 3 weken naar Azie willen. Alsje nog een reisgenoot zoekt, zou ik een stukje met je mee kunnen reizen.Indonesie, Vietnam, birma spreken me aan, maar ik sta open voor andere ideeën. Mochtje nog opzoek zijn, dan hoor ik dat graag.
Groetjes,
Sanne

Hoi Irma,

Ik ben Mariska zelf ook 22 jaar. Wel al ervaring met backpacken :slight_smile:
Ik wil ook graag een start maken met iemand in Zuid-Oost Azië. Omdat mijn
vriendinnen vanwege omstandigheden pas later kunnen komen.
Ik zelf wil graag beginnen in Thailand, omdat ik daar al een keer ben geweest.
Daar wil ik vooral naar het zuiden toe, lekker feesten en de droomeilandjes bezoeken
die ik nog niet heb gezien, maar ook de eilanden bezoeken die ik geweldig vond.

Ik ben zelf ook precies hetzelfde, lang leven de vrijheid en lekker gek doen.

Misschien heb je inmiddels al iemand gevonden :slight_smile: (dan wens ik je heeeel veeel plezier, geloof me het wordt te gek!)

Groetjes Mariska