Hallo allemaal,
Ik ben Inge, 19 jaar uit Asten, Noord-Brabant. Ik ben in 2012 gestopt met mijn studie en ben sinds dien aan het werk. In september begin ik weer met een nieuwe studie, en ik zou heel graag voor die tijd nog willen backpacken in zuid-oost Azië. Ik wil halverwege april ongeveer vertrekken, en eind juni weer terug. Ik heb niet echt een route, maar ik zou graag Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam aandoen, en alle dingen die de moeite waard zijn daar omheen. Ik ben niet echt op zoek naar een reisgenootje voor de hele tijd, niet perse tenminste, maar meer voor het begin, zodat je bij aankomst niet helemaal alleen meteen je weg hoeft te zoeken. De ervaring van anderen leert mij dat je daar zo veel mensen leert kennen dat je nooit alleen bent, en dat je altijd wel iemand hebt die dezelfde kant opgaat als jij.
Ik ben makkelijk in de omgang, nieuwsgierig, actief en spontaan. Ik houd van uitgaan, en wil daar ook wel op stap maar de nadruk ligt voor mij op het backpacken, echt tochten maken door de landschappen en nieuwe indrukken opdoen.
Als mijn bericht jou aanspreekt en je bent zelf ook redelijk spontaan en makkelijk in de omgang, laat dan een berichtje achter.
Groetjes Inge