Hallo allemaal,
Zeer binnenkort (ja eind oktober al) wil ik gaan reizen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet zeker weet waarheen… Waarschijnlijk wordt het Zuid-Amerika, maar ZO-Azië is ook nog steeds een optie.
Ik heb bijna een jaar de tijd (september 2012 wil ik met een studie beginnen) en heb het afgelopen jaar aardig wat gespaard ![]()
Ik zoek eigenlijk iemand die ook rond deze tijd weggaat en die kant op gaat en ook iemand zoekt om (vooral in het begin) mee op te trekken ![]()
Zelf ben ik een vrouw van 20 jaar, wonende in Amsterdam, geen ervaring met reizen (alleen vakanties languit op het strand liggen), erg veel zin om weg te gaan en de wereld te ontdekken, maar ook een beetje bang om dit alleen te doen.
Nou ben benieuwd naar de eventuele reacties!
Dag Bloemetje !!
Ik wil ook een reis maken maar eerder naar het westen van amerika !!
Hollywood, grand Canyon, Yosemite, los angeles enzo…
hey there yessica hier. 25 jaar en kom uit drenthe
ik las je berichtje en mijn planning is om 30-31 okt voor 19 dagennaar bali te vertrekken.
heb een leuke aanbieding op het oog voor 880 euro l-o bakungsari hotel, en er is daar zooooveeel te bekijken, lijk het je leuk om eerst metmij mee tegaan en vanaf daar door te reizen waneer ik naar huis moet. drie weken is bij mij op het werk max jammer genoeg… hoor graag wat van je
groetjes