Last-minute: Wie wil er in oktober mee????

Hallo allemaal,

Ik ben 27 jaar, verpleegkundige en heb de hele maand oktober vakantie (en officieel al vanaf 26 september). Ik wil graag gaan backpacken, maar weet nog niet precies waar naar toe. Ik heb een aantal weken geleden gekeken voor Zuid-Amerika; lijkt me nl supergaaf, met name Argentinie, maar vraag me af of het de moeite is om daar maar voor een maand naar toe te gaan. Dit vanwege de kosten en ik absoluut geen Spaans ken, helaas! Verder is Azie natuurlijk qua reizen + kosten erg aantrekkelijk. Indonesie is eventueel ook een optie…

Heeft er iemand nog leuke ideeen/plannen? En misschien ook interesse om samen te reizen >>>???
Let me know…
Ps. Twee jaar geleden ben ik naar Thailand geweest en vorig jaar naar Cuba!

Liefs, Annemiek

Hallo Annemiek,

Ik ben zelf 22 jaar en zou graag in oktober en november gaan reizen. Ik zit ook te twijfelen tussen Zuid-Azië ( Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam) en Zuid-Amerika (Peru, Bolivia, Argentinië). Zelf heb ik een half jaar in Spanje gewoond dus met een beetje inkomen is mijn Spaans wel redelijk goed. Ik zou ook al de laatste week van september kunnen vertrekken, maar heb geen vaste datum of zo. Het zou voor mij heel fijn zijn om een reisgenootje hebben ( ook al is het maar voor de eerste weken) omdat ik nog niet eerder alleen gereisd heb.

Misschien leuk om wat ideeën uit te wisselen?
Groetjes!
Laura

Halo,

Wij vertrekken 26 september naar Peru voor +/- 4 weken.
Voorlopig bestaat ons groepke uit Ikzelf (39 jaar), Sanna (31 jaar) en Marc (35 jaar).
Sanna en Marc hebben het vliegtuug al geboekt.
Ikzelf nog niet.
8 september komen wij samen om de reis te bespreken.

Nadien ga ik nog een surfvakantie doen in Portugal.

Indien je dit ziet zitten kan ik je de route geven die wij gaan doen.

Halo,

Wij vertrekken 26 september naar Peru +/- 4 weken.
Ons groepke bestaat uit ik (39 jaar), Sanna (31 jaar) en Marc (35 jaar).
Marc en Sanna hebben het vliegticket al geregeld.
Ikzelf nog niet.

8 september komen wij samen om de reis te bespreken.

Nadien rond 30 oktober ga ik nog een surfvakantie doen in Portugal.

Indien je interesse hebt, kan ik je de route die we gaan doen, doormailen.

Grt
Geert

Hey meis…
Wat toevallig ik ben ook vpk en een maand vrij in oktober! Bizar! En ik wil graag backpacken en waar naar toe maakt me niet zoveel uit… Vietnam lijkt me leuk maar zuid Amerika vind ik ook tof! Ik ben een beetje een late beslisser dus ik heb nog geen idee maar wel grappig!

Weet jij al iets meer?
Ik ben trouwens 25 jaar.

Groetjes sarah

Heej Sarah,

Dat is idd bizar, maar wel grappig! Ik roep ook al weken dat ik weg wil, maar heb nog steeds geen verdere stappen ondernomen, dus het wordt onderhand wel tijd… Ik heb boekjes bij het reisbureau gehaald. Zit nu in de nachtdienst, dus ben alles eens op mijn gemakje aan het bestuderen hihi. Mijn voorkeur ligt bij Argentinie. Ziet er echt zo ontzettend gaaf uit…
Vietnam trekt mij niet zo. Evt. nog andere opties?

Groetjes, Annemiek

Vietnam schijnt het mooiste land van Azië te zijn… En verry cheap en goed te bereizen als meisje alleen daarom gaat mijn voorkeur daar naar toe… Argentinië is ook wel cool! Alleen een beetje koud + - 20 graden overdag en een beetje duur maar alles valt te overzien! :wink: anders voeg je me f toe op Facebook Sarah rijsbergen…

Sterkte met je nachten ik hb nu dag gelukkig…

Gr. Sarah