Ik ben 28 jaar en werkzaam als verpleegkundige in het ziekenhuis. Ik ben bijna de hele maand oktober vrij en daarom op zoek naar een reisgenootje voor deze maand! Een georganiseerde reis en alleen op pad vind ik niet zo fijn, dus ik probeer het via deze weg! Ik wil zo’n 3 weken gaan backpacken, maar weet nog niet zo goed naar welk land. Ik houd van cultuur en natuur, maar af en toe een dagje lekker relaxen aan het strand en lekker 's avonds op stap hoort er ook zeker bij. De afgelopen jaren ben ik in Thailand, Cuba en Costa Rica geweest.
Heeft iemand leuke ideeen en/of zin om mee op reis te gaan?
Het liefst een vrouw rond dezelfde leeftijd.
Ik ben ook van plan in oktober op reis te gaan,mijn eerste plan is China of de VS.Mocht je dit interesseren zal ik je mijn mail adres geven.Hopelijk zijn er nog reacties en kunnen we elkaar dra 's polsen naar ieder zijn wensen.
Ik ben 42 jaar en woon in Antwerpen.
Ik ben vanaf 12 oktober in Zuid Mexico ( daar vlieg ik heen vanaf Cuba) en ben eigenlijk ook nog op zoek naar een reisgenootje.
Mijn plan is vanaf Cancun wat maya tempels te bekijken, duiken in een grot, Ik Kil national Park (even googlen voor onwijs toffe foto’s) en de maand en land afsluiten in Oaxaca bij één van de grootste festivals van Mexico ‘Day of the dead’. Ik ben bezig met een adresje om bij locale mensen te verblijven in Oaxaca.
Ik reis daarna door naar Guatamala.
Laat maar even weten of het je wat lijkt.
Hoi,
Ik ben in eind oktober 2,5 week vrij en wil graag op vakantie mij lijkt sri-lanka en maleisie/borneo erg mooi.
Ik ben zelf 29 jaar en werk ook in de zorg. Heb je al een vakantie gepland?
Zit jij echt vast aan de maand oktober? Ik zou graag 3 weken naar Zuid-Afrika gaan, maar kan pas in december weg. Verder heb ik wel zo’n beetje dezelfde insteek als jij… Veel zien en doen, maar af en toe ook even tot rust komen, lekker uit eten, terrasje pakken… Als je interesse hebt, hoor ik graag van je!
Hoi Camilla,
Dat is wel heel toevallig, want ik zat zelf ook aan die landen te denken.
Inmiddels was ik al op zoek gegaan naar georganiseerde reizen, omdat ik nauwelijks reacties heb gehad.
Maar heb nog niks geboekt want het is nog best lastig.
Wanneer ben je precies vrij? Ik zit wel echt vast aan mijn weken. Ik kan misschien iets schuiven in de laatste dagen, maar dat is niet zeker.
Ik krijg 27/9 vakantie tot en met 27/10.
Ben benieuwd naar jouw reactie.
Ik ben een keer eerder met een georganiseerde reis op vakantie geweest " alleen" en beviel prima hele leuke groep maar was toch leuker geweest om een maatje te hebben en het is ook wel wat duurder als je alleen gaat.
Ik heb vakantie van 17 oktober tot 7 november en ik zit ook aan deze weken vast. Ik kan niet naar voren schuiven omdat er dan al 2 collega’s op vakantie zijn!
Jammer dat je dan pas vakantie hebt en waar je dus ook aan vast zit.
Een georganiseerde reis is ook niet mijn eerste optie, maar ja.
Het is idd wat duurder, de reizen zitten vol of er zitten met name wat oudere mensen in de groep :S. Moeilijk hoor.
Nou, hopelijk vind je nog een reismaatje! Succes!
Ha Josien,
Nepal lijkt me ook gaaf. Heb je al een ticket geboekt?
Ik ga toch voor Sri Lanka, georganiseerde reis, want alleen vind ik geen optie.
Moet alleen nog boeken.
Groetjes,
Annemiek