Reismaatjes in oktober gezocht :)!

Hi,

Ik ben op zoek naar één of meerdere reismaatjes die samen met mij willen gaan touren. Ik zit alleen een beetje gebonden aan een vakantieduur van 3 weken in oktober vanwege werk. Ik heb nog geen concrete plannen en sta overal open voor. Midden-& Zuid Amerika trekt mij wel heel erg maar een ander continent is ook helemaal prima. M/V maakt niet uit en zo rond de 21-30 jaar. Ik ben vrij makkelijk, open en sociaal. Cultuur snuiven, de natuur in, sightseeing, chillen en drankjes drinken… ik ben echt overal voor in, als het maar een vakantie word met veel verrassingen en gekkigheid! Spreekt jouw dit aan stuur me een berichtje en misschien kunnen we samen wel op toffe ideeën komen!

Groetjes Rosa (23 jaar)

Hoi Rosa,
Leuk berichtje! Zelf heb ik ook 3 weken vakantie in oktober en heb ook nog geen concrete plannen.
Er is van alles door mijn hooft geschoten om te doen maar nog niks concreets.
Mijn periode staat al wel vast namelijk de eerste drie weken van oktober. Ik dacht eerst aan Thailand of indonesie, daar ben ik nog nooit geweest. Hoe zit dat bij jou?

Groetjes, Fabiënne

Hi Fabiënne,

Wat leuk. Mijn vakantie staat ook al vast, 6 oktober t/m 27 oktober… zou op zich nog wel wat met de dagen kunnen rommelen ;)! Thailand en Indonesië ben ik zelf ook nog nooit geweest dus dat lijkt me ook zeker wat :)! Hoe zie je zo’n vakantie voor je? Backpacken of meer luxe?

Groetjes

Hi Rosa,

Jammer, ik heb een week eerder maar zou eventueel misschien ook nog wat kunnen schuiven.
Ik ben zeker van het backpacken! Heerlijk! De grote lijnen plannen en tussendoor maar zien wat er te doen is.
Hou jij daar ook van, of ben je meer een liefhebber van plannen tot diep in de puntjes?

Groetjes,