Ik ben op zoek naar een reismaatje om in oktober 3-4 weken een leuke avontuurlijke reis te maken. Ik heb al heel wat van de wereld gezien en vaak genoeg alleen op pad geweest met mijn rugzak, maar het lijkt me leuk om nu met iemand te gaan. En helaas is er niemand in mijn vriendengroep die mee kan.
Ik ben er alleen nog niet uit waar heen. Tot nu toe staan Colombia en Filipijnen boven aan het verlanglijstje. Iemand interesse om mee te gaan?
Oja, ik ben trouwens 39 lentes jong en woon in Amsterdam.
heb je al plannen? Misschien anders een keer van gedachte wisselen. Ik ben nl. ook nog opzoek naar reisgenoot tussen eind okt/ begin nov.
Ik heb nog geen concrete plannen, maar zit te denken aan azie bv. maleisie en indonesie (Bali, Lombok, Sumbawa). Maar Zuid en midden amerika kan ook als het maar een beetje warm is.
Ik ben 39 jaar man werkzaam in de gezondheidszorg en heb al nodige reis ervaring o.a. Vietnam, Laos, Bali, Lombok, Mexico, Belize, Zuid Afrika en amerika. Ik ben niet echt iemand van het vooruit plannen. Mijn idee van vakantie is ticket boeken heen en terug en de rest ter plekken bepalen. Dus een beetje rondreizen, cultuur snuiven, relaxen en hapje en drankje op zijn tijd. Daarnaast duik ik graag.
Groeten Dennis
Breda
P.S. ik ben geen backpacker in de zin dat alles low Budget moet. Een redelijk hotel of hostel met fatsoenlijke sanitaire voorzieningen c.q. eigen douche vind ik wel belangrijk.
Leuk dat jullie reageerden en sorry voor late reactie terug…
Voor Karlijn: Cuba is super en ben er een paar jaar geleden geweest. Wel jammer anders hadden we misschien samen kunnen gaan. Heel veel plezier in ieder geval!
Voor Dennis: nee mijn ‘echte’ low budget backpacker days liggen ook achter mij. Ik ben nu ook wel van wat meer luxe! Heb je al een besluit genomen waar je heen wil? Ik ben er nog steeds niet over uit, maar neigde erg naar de Filipijnen totdat ik net een negatief reisadvies las…
Ik ben er denk ik wel uit. Ik ben van plan om eind okt. naar Borneo en Maleisie te gaan en wrsl. aansluitend nog weekje duiken in Thailand bij Phuket, maar daar ben ik nog niet helemaal uit (ligt een beetje aan de kosten). Ik wist niet dat er negatief reis advies was voor de Filipijnen. Geldt dat niet allen voor het Zuiden??
Als je geïnteresseerd bent mee te gaan, wil ik best wel eens keer over mailen. Maar gezien de tijd ga ik volgende week wrsl. wel boeken.