Ik (29 jaar, spontaan, easy going) zoek voor september (eind aug of oktober ook mogelijk) een reisgenootje** naar Maleisie, Miami of West kust Amerika, Cuba, Mexico, Ned. Antillen, Ibiza of Israel ofzo.
Ik sta open voor vele landen, liefst ga ik naar een land waar ik nog niet ben geweest.
Dagexcursie lijkt me leuk, dagje strand ook, uitgaan een avondje is leuk maar niet nachten achter elkaar, hou van avontuur op zijn tijd, shoppen hoort erbij, drankje af en toe
Ik zoek zeker een reismaatje! Hopelijk ben je nog nooit in Rusland, Mongolië en China geweest
Ik wil eind september met Tiara Tours de Tiara Super Budget Express reis gaan doen. Dat is vanaf Moskou tot Peking met de trein. Tussendoor uitstappen en leuke dingen doen is mogelijk. Maar veel excursies zijn vanaf 2 personen. Ik moet eind juli definitief boeken dus tot die tijd blijf ik op dit leuke forum mijn bericht herhalen
Voor de excursies heb ik niet echt een duidelijke voorkeur. Het zal vooral afhangen van de financiën. Ik gok dat het zonder extra excursies en zonder verblijfskosten inbegrepen ongeveer 1700 euro zal kosten. Dat is voor een reis voor 11 dagen. Maar ik hoop tussendoor nog uit te stappen en excursies te maken. Een hoop geld! Maar denk ik wel de moeite waard!
Over mezelf: zeeer enthousiast te krijgen over nieuwe plaatsen bezoeken en mensen ontmoeten, reislustig, verpleegkundige (psychiatrie dus ik kan vooral goed praten, haha). Samen reizen betekent voor mij ook alleen kunnen zijn, ik hoef niet hand in hand door een land! En vooral: heel gezellig
Ik las je berichtje en zoek in dezelfde periode eigenlijk ook een reismaatje (vanaf 10 sept ), vandaar mijn berichtje.
Ik heb eigenlijk nog geen concrete plannen maar latijns Amerika en Azie spreken mij aan en dan zo’n drie of vier weken.
Tja en wat voor een reistype ben ik: Ik hou van afwisselende vakanties, rondtrekken, hoeft absoluut niet luxe, dagje strand, cultuur, natuur, beetje shoppen, avondje stapppen. Eigenlijk is afwisseling voor mij belangrijk. NIets moet alles kan, vrijheid en niet dat je elke morgen om 6 uur op hoeft te staan, het is niet voor niets vakantie. Mocht dit je aanspreken, hoor ik het zeker graag.
Wat een leuke plannen! Ik ben toch specifiek op zoek naar een reismaatje voor de Tiara Super Budget Expres (volgens mij tikte ik n andere reis hierboven in? Foutje bedankt
Kijk anders eens op de tiara tours site. Ik heb de brochure besteld en ben er al een week in aan het bladeren en bedenken wat voor toffe dingen ik allemaal ga doen
Tot spreeks zou ik zeggen! Ik woon in Amsterdam, als je in de buurt woont/bent, n keer wat drinken?
Hi Anna! Ik wil ook eind sept. met Tiara’s Super Budget van Moskou naar Peking via Mongolie (de 2e klasvariant btw). Ik heb het plan om er in Mongolie uit te gaan en te kijken wat voor leuks er allemaal te doen valt. Heb je al een concrete datum wanneer je wilt vertrekken? Mss leuk om te kijken of onze plannen matchen?! Groetjes, Marcella (mcvanzuijdam@hotmail.com)
Hallo als je iets anders zoekt, wij varen met onze zeilboot door de wereld en zijn in september in San Blas, een paradijs in Panama met 300 eilanden, we vinden het leuk als mensen mee varen, heb je zin stuur een berichtje!
Ik zoek ook een reisgenoot voor september en dacht richting zuid amerika te gaan. Ben gek op salsa dansen dus o.a. cuba, nl. antillen zou geweldig zijn! Maar het staat nog helemaal open Ben 28 jaar, kom uit Veenendaal en ben vaak in Utrecht. Beetje shoppen, strand, leuke plekjes ontdekken, bijzondere ervaringen opdoen en genieten
Ben benieuwd of er uit voorgaande reacties al plannen zijn gekomen. Als ik in Utrecht ben kunnen wel een keertje een drankje doen, kennismaken?
Hoi LaNou, ik zoek voor september of oktober een reismaatje naar Israël dus mocht je daar zin in hebben let me know!
Groetjes Kelly
ps Alea wat vet! Ben jaloers!