Hallo mede-reisliefhebbers!
Ik hoop dat ik hier ga vinden wat/wie ik zoekJ
Ik zal mijn verhaal even doen.
Mijn relatie is na 9 jaar uit, sinds afgelopen week. Hij heeft het uitgemaakt.
Ik ben intens verdrietig, wanhopig etc. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.
Waar ik naar op zoek ben nu is naar een reismaatje!!
Vorig jaar ben ik wezen trekken in Venezuela met iemand die ik ook kende via een “zoek-reisgenootje-forum” en het is me erg goed bevallen!
Al die jaren daarvoor heb ik samen met mijn vriend in de zomer verre reizen gemaakt. Helaas kan dat nu dus niet meer.
We hebben dit altijd op eigen houtje gedaan en ook vorig jaar heb ik geen georganiseerde rondreis gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik graag reis met iemand die ervaring heeft (zoals vorig jaar met dat meisje, ze had veel ervaring) óf iemand die goed weet wat hij kan/wil/iemand die me vertrouwen geeft dat t wel gaat lukken (mn vriend).
Ik zal eerst iets over mezelf vertellen. Ik ben 26 jaar. Ik woon sindskort op mezelf in Duiven. Ik ben een eerlijk, betrouwbaar en zorgzaam persoon. Ik ben op zoek naar mensen die iemand niet meteen veroordelen. Ik loop momenteel nog met psychische problemen (door o.a. een pestperiode op de middelbare school), en ik zou het heel fijn vinden als iemand me daar niet op afrekent. Dat is ook de reden dat ik dit hier bij zet.
Ik ben vrij serieus, maar als ik me bij iemand op mn gemak voel kan ik ook heel makkelijk praten en lol hebben.
Ik kan intens genieten van reizen. Dat is echt mijn grote passie.
Ik moet er ook echt even uit deze zomer, want liefdesverdriet is al heel erg, maar als je zelf diegene niet kwijt wil en je zit al niet lekker ijn je vel zit komt de klap dubbel zo hard aan.
In een reisgenootje zoek ik het volgende:
Ik zoek iemand die mee wil de volgende periode:
OF tussen 25 juli en 18 aug. een aantal weken
OF 18 juli tussen 11 aug. een aantal weken.
Dat is dus zo’n 3 weken, iets langer zou kunnen. Korter vind ik ook geen probleem (ivm financieen, zoveel geld heb ik nou ook weer niet!).
Verder zoek ik in een reisgenootje:
-
Iemand van 23-30 jaar
-
Een vrouwelijk persoon
-
Iemand die niet op zoek is naar one-night stands, elke nacht uitgaan, drugs etc. Samen uit samen thuis!
-
Iemand die het ok vind dat als 1 van ons behoefte heeft aan eventjes alleen een middagje, dat dat dan ook moet kunnen.
-
Iemand die verantwoordelijkheidsgevoel heeft
-
Het liefst iemand met ervaring in reizen naar landen buiten Europa
-
Iemand die er voor me kan/wil zijn als ik t ff moeilijk heb en omgekeerd ben ik er natuurlijk ook voor haar!!! (t wordt geen drama-reis hoor, maar natuurlijk zal ik moeilijke momenten hebben)
-
And last but not least: Iemand die ook véél van reizen houdtJ
Ik heb al naar vele landen, tickets etc zitten kijken.
Ik ben iemand die van cultuur houdt, van natuur en ook van strand!
De reizen die ik heb gemaakt waren:
-
thailand 3 x
-
vietnam
-
venezuela
-
panama
Allemaal erg goed bevallen.
Ik kan zo’n 2200 euro uitgeven en dat is best krap.
Misschien dat ik dit keer wil kiezen voor een groepsreis (lekker even zelf niet zoveel regelen keertje), maar dan wél samen met iemand die ik van tevoren al ken. Dus op korte termijn keertje kennismaken en als t klikt, kunnen we boeken!
Ik heb zelf de volgende in gedachte. Klinkt erg goed, heb al veel geiinformeerd en ben er enthousiast over!!! Allemaal mensen alleen, en diverse leeftijden. De jongste is 19.
http://www.singlemaarnietalleen.nl/reis/dataprijzen.asp?affid=9116&packageid=2967
Ik wil dit dan gaan boeken op zeer korte termijn.
Maar wat ik ook erg graag wil zien is meer van
-
centraal america, bv combi van Nicaragua en costa rica
-
brazilie!
-
Guatemala (maar weet nie of 2 vrouwen daar veilig zijn)
-
Ecuador
-
Landen in afrika waar ik de big 5 kan zien! Safari’s ! bv zambia! Namibie! Zuid-afrika! Etc
Eigenlijk wil ik dat laatste het liefste, maar een safari van 2/3 dagen kost toch helaas al gauw zo’n 200/300 euro.
Ook is zelfstandig rondreizen volgens mij lastig daar!
Die andere opties/landen…tja dan zouden we even samen moeten zoeken, want mij lukt t niet zo goed! Zie door de bomen het bos niet meer, en zover ik kan zien zijn alleen de tickets al 1200 euro! Of zou ik op verkeerde websites zoeken?
Dus, wie zoekt ook nog een reismaatje/een bestemming?
Of….wie wil mee naar China!?
Reacties graag naar: [EMAIL=“jessica_burgers@hotmail.com”]jessica_burgers@hotmail.com
Ik hoop tot ziens!