Reisgenootje gezocht oktober 2010

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een reisgenootje om een aantal maanden (of een gedeelte daarvan) mee te backpacken. Ik ben van plan om begin oktober 2010 te vertrekken, waarheen ben ik nog niet uit.

Ik wil graag naar Colombia, waar ik heel veel goede verhalen over heb gehoord. Ik zat te denken om dat te combineren met bv Costa Rica en Panama. Bolivia wil ik ook graag heen. Maar de Filipijnen trekt me ook enorm, of andere Aziatische landen zoals Vietnam en Cambodja…

Ik wil oa heel graag een duikcursus doen, voor de rest een combinatie van natuur/cultuur, actief/relaxen. Uitgaan vind ik leuk, maar heeft zeker geen prioriteit op reis.

Wellicht dat ik via deze weg iemand vind om mee te reizen. Aangezien ik nog geen concrete plannen heb en flexibel ben qua tijd, hoor ik graag jouw ideeën en misschien kunnen we samen een leuke reis maken!

Groetjes Lizzy (25jr)

Hey Lizzy,

Al reismaatje gevonden? Zit met ongeveer dezelfde plannen…ook vertrek vanaf ongeveer oktober!
Diverse bestemmingen open…oa ook noord zuid amerika…midden america…
Of Azie!
Interesse schrijf me!!!

Grz Miriam

1 Oktober vlieg ik naar Colombia (start in Bogota of Cartagena) en in November zit ik in Venezuela (start in Merida). Ik reis alleen, dus ben er zeker voor in om een stukje samen te reizen of elkaar ergens te treffen!
Stuur me maar een PM en wellicht kunnen we iets afspreken. :slight_smile:

OK! Dank voor je reactie…zodra ik mijn planning weet en ook rond die tijd in de buurt mocht zijn…leuk! Grz

Oktober is al over 5 weken… Nog helemaal niets gepland? :wink: