Hallo! Ik, Linda 31, ben met spoed op zoek naar een reismaatje (M/V) om half juni mee op pad te gaan! Ik had met iemand afgesproken maar die haakt op het laatste moment af! Ik zoek iemand die het leuk vind om een week of 4,5,6,7,8 (zeg het maar!) mee op reis te gaan! Ik ga zelf een half jaar een rondreis maken door Zuid-Amerika en nu zoek ik iemand die gezellig mee wil opstarten! Ik wil beginnen in Colombia, en via Venezula naar Brazilie gaan, de Amazone en op en daarna afzakken naar het zuiden.
Wie lijkt het leuk om een paar weken mee te gaan?
Hoi, ik heb wel interesse! Ik ben Laura, 28 jaar oud. Lijkt me erg leuk om colombia/venezuela te bezoeken. Alleen is mijn vakantie in augustus. Ik kan op mijn werk informeren of ik het kan verplaatsen naar juni, want dat maakt voor mij niet zoveel uit. Ik heb in principe 3 weken, misschien kan ik er 4 van maken. Wat waren precies je plannen om te gaan doen? Heb je al een ticket?
Hoi!
Nee, ik heb nog geen ticket, ik wacht nog even af of er iemand is die gezellig mee gaat, het is immers een stuk leuker om samen in dat vliegtuig te zitten! Mijn plan is een beetje om naar Bogota te vliegen, vanuit daar richting Venezuela te trekken (ik moet me in deze twee landen nog een beetje inlezen). Als het goed is moet er zoveel natuur/jungle in deze landen zijn! Dan wil ik graag afzakken naar Manaus en daar op een boot stappen en dan de Amazone op, dat lijkt me echt zo gaaf! Vanaf die boottocht kan je op verschillende plekken uitstappen en excursies door de jungle maken. De boot-eindbestemming zou Belem zijn. Vanaf daar kan je verschillende vliegtuigen pakken naar bv terug naar Bogota (als je 3 weken hebt) of naar Salvador (schijnt DE stad van Brazilie te zijn!) en naar Rio de Janeiro, maar dan ben je met al een aardige tijd onderweg!
Ik hoop dat het je wat lijkt! Denk er eens over en dan hoor ik graag van je! (Ook als je het niet ziet zitten!)
Groetjes Linda
Hoi>>>
Klinkt interessant reisschema
Ben vrij voor langere periode, tot ik iets anders gevonden heb
Ben een belgje en jij ?
Hoihoi,
Ik ben een echte Nederlandse! Uit Reeuwijk wel te verstaan, een lekker boerendorp! Na Colombia, Venezuela en Brazilie wil ik eventueel even snel Uruguay en Paraguay binnenhoppen (okee, alleen omdat ik toch vlak langs de grens komt en omdat die stempel zo leuk is in je paspoort!!). Dan Argentinie in, naar het zuidelijkste puntje en via Chilie weer omhoog om het rondje af te maken! Lijkt het je wat, om (gedeeltelijk?) mee te gaan?
Groetjes Linda
Hoi wat leuk Ik kom zelf uit Woerden, dat is vlakbij reeuwijk. Ik ga even een verzoek indienen bij mijn werk om te kijken of ik mijn vakantie kan verpolaatsen. Jij wilt dus vooral de jungle in. Als we dan maar niet ontvoerd worden door de FARC hahah. Wil je ook steden bezoeken, zoals Bogota zelf? Dus je wilt het grootste gedeelte per boot afleggen?
Mijn FARC lidmaatschapskaart ligt al klaar hahaha! Ik heb me vanochtend eens even op de reisboeken gestort en ik ben er een beetje achter wat de ‘logische’ route is. Landen in Bogota, en dan het noordoosten aanhouden. Dat geven ze aan als absoluut veilige route, en ook een mooie route! Paar mooie ouwe stadjes en daar tussendoor voor hiken, biken, paragliden, canyoningen, paardrijden, schijnt echt mooi te zijn! Dit is allemaal per bus denk ik, het ligt allemaal een uur of 6 bij elkaar vandaan, wel te overzien. Dan kom je bij de grens met Venezuela en dan ligt een uurtje of 6 daar vandaan 1 van de twee mooiste plekken waar je geweest moet zijn. Ook weer outdoor, maar ook de krokodillen etc zijn daar te vinden (niet om elke straathoek hoor, je moet op pad met een gids). Dan is het mooiste plekje, en das jammer, helemaal aan de andere kant van het land! Maar dan ga je wel naar de hoogste waterval ter wereld! 16x zo hoog als de Niagara. Dus je hebt de optie tot een nachtbus (wegen en bussen schijnen best goed te zijn, maar ja, goed is relatief!) of tot een binnenlandse vlucht. Geen idee hoe lang we dan op weg zijn?!? Je hebt dan nog geen boot gezien hoor! Maar wel een boel mooie plekjes van Colombia en Venezuela! Vandaar zou je loodrecht naar beneden kunnen, Brazilie in en naar Manaus en vandaar de boot op over de amazone. Nu ik het zo heb zitten lezen wordt ik best enthousiast over bovenstaand tripje. Houd je een beetje van outdoor en de natuur? Of duik je liever de museums in?
Groetjes Linda ([EMAIL=“lindavdwerf@hotmail.com”]lindavdwerf@hotmail.com)
Ik wil begin juni starten in Midden Amerika en dan begin augustus heb ik een bruiloft in Rio vandaar door trekken naar argentinie, chilli, peru, equadorlijkt je dit wat ?
grtz
joeri
Hee meiden, heb zelf 6 maanden in Colombia gezeten, Spaans gestudeerd aan de uni in Bogota en veel rondgereisd, ook in mn eentje, dus als jullie nog wat willen weten, laat maar horen, ik vind het wel cool als meisjes alleen naar Colombia gaan Groeten, Mirjam.
Hey!
Ik kan zowiezo niet eerder weg dan half juni. We kunnen wel onderweg elkaar ff n mailtje sturen om te kijken waar de ander is en of we toevallig in de buurt zijn en dezelfde kant op moeten!
Groetjes Linda
lindavdwerf@hotmail.com