Hola reizigers,
Ik vertrek eind september richting Colombia. Ik wil hier ongeveer een maand blijven en ga dan verder richting Panama.
Is er iemand met hetzelfde plan? Lijkt me leuk om eventueel een stukje samen te reizen!
Hola reizigers,
Ik vertrek eind september richting Colombia. Ik wil hier ongeveer een maand blijven en ga dan verder richting Panama.
Is er iemand met hetzelfde plan? Lijkt me leuk om eventueel een stukje samen te reizen!
Hey,
Ik vertrek die periode ook naar Colombia! Op 21 september vlieg ik naar Bogota! Na Colombia reis ik verder naar het zuiden, maar het lijkt me wel leuk om daar de eerste dagen/weken eventueel al wat gezelschap te hebben.
Heb je al concrete plannen? Ik zelf nog niet echt, misschien dat ik de eerste weken spaanse les zal volgen in Bogota, maar moet dat de komende weken allemaal nog wat uitzoeken. Ben alleszins geïnteresseerd in jou plannen of ervaringen van anderen met Colombia.
Alle tips zijn welkom!
Groetjes
Sven
Hi Sven,
Bedankt voor je reactie. Leuk dat je ook naar Colombia gaat! Hoe lang wil je er blijven? Ik heb nog niet echt een reisplan, maar heb wel al veel gehoord over Medellin, El Peñol, Cali, Cartagena en Park Tayrona. Daar wil ik dus zeker heen.
Via via heb ik gehoord dat mensen die in zuid-Amerika reizen, Colombia het leukst vinden. Een vriendin van me is er net geweest en die vond het ook fantastisch; de lieve mensen, cultuur, natuur en leuke feestjes.
Ik heb inmiddels hoge verwachtingen en kan niet wachten om te gaan.
Wat is je emailadres? Als je wilt kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden van de plannen en wellicht een tijdje samen reizen.
Groeten Berber