Iemand in Colombia in juli?

Hoi allemaal,

Op 7 juli ga ik voor 4 weken naar Colombia. Héel veel zin in. Ik vlieg op Bogota en verder ligt nog alles open (al heb ik uiteraard wel ideeen).
Het lijkt me leuk mensen te treffen die dan ook door het land reizen. Dus stuur me een berichtje als je er ook bent die periode en het je leuk lijkt natuurlijk.

Groetjes Eva (Eindhoven, 32 jaar, HBO docent SPH)

Hey Eva! Ik vlieg 8 juli voor 3 weken richting Colombia. Alles nog open, zou alleen graag de trekking willen down bij Santa Marta. Lijkt me leuk om samen op te trekken en ervaringen te delen! Maaike (Amsterdam, 28, werkend)

Hoi Maaike,

Wat leuk! Ik had eerlijk gezegd niet echt verwacht reacties te ontvangen, maar t’is dan ook helemaal nieuw voor mij. De trekking bij Santa Marta wil ik ook graag doen, naar Ciudad Perdida toch? Heb verder al best wat ideeen van wat ik wil doen en zien, maar ben tegelijkertijd ook flexibel. Is t misschien een idee n keertje af te spreken om te kijken hoe en of onze ideeen van een mooie reis overeenkomen? Vlieg jij trouwens ook op Bogota?
O, en ik vertrek niet de 7e, maar 10 juli; 7 juli is mn eerste vakantiedag, was even in de war :wink:
Ik hoor wel van je,

groetjes Eva

Hoi Maaike en Eva,

Ik heb nog niks geboekt, maar ik heb hetzelfde idee om deze zomer voor ongeveer 4 weken naar Colombia te gaan. Ik kan vanaf 5 juli vertrekken en dacht erover om misschien eerst nog een paar dagen mijn Spaans bij te spijkeren (want dat lijkt nu nergens op…). Ook ik heb wel wat ideeën over wat ik wil zien, maar sta voor alles open. Het lijkt me leuk om samen met iemand te reizen, de hele reis of gedeeltelijk. Ik zou me dan graag bij jullie aan willen sluiten als dat kan en een keertje af te spreken.

Groetjes Inge (28, omgeving A’dam/Utrecht)

Wat gezellig! Nou laten we dan maar een keer meeten met z’n drieen toch? Ik zit niet zo vaak op wereldwijzer, maar kun je ook privé wat sturen? Makkelijker misschien? [EMAIL=“maaikehoutenbos@hotmail.com”]maaikehoutenbos@hotmail.com

Hoi Inge,

Wat mij betreft hoe meer zielen hoe meer vreugd! Het toeval wil dat ik ook mijn Spaans wil bijspijkeren, en zou dat het liefst doen in Salento. Heb al n beetje geinformeerd en via Finca La Serrana konden ze een docent regelen, kijk maar s of de site je aanspreekt; laserrana.com.co (een vriendin van me heeft hier hele goede ervaringen mee).
Wat mij betreft komen we op korte termijn een keertje samen; t’is toch lastig om zo digitaal te onderzoeken of er n ‘match’ is qua klik en plannen.
Is het een idee om dat in Utrecht te doen?

groetjes Eva

ps zijn al deze berichtjes trouwens openbaar? Snap nog niet zo hoe t werkt geloof ik… Want als dat zo is; wat is dan een handige manier om contactgegevens uit te wisselen?

      • Updated - - -

O Maaike, zie nu jouw berichtje pas, haha… ik zal je een mailtje sturen zodat je mijn adres ook hebt! Als Inge dat dan ook doet, hebben we de contactgegevens meteen compleet, groetjes!