Hallo mede-reizigers,
Wie lijkt het leuk om midden januari/februari 2017 een rondreis van 3-4 weken te maken door Colombia?
Ik ben Marije, 28 jaar en hou ervan om nieuwe culturen te ontdekken. Mijn ideale vakantie is een mix van cultuur, natuur, wandelen en relaxen. Colombia schijnt een prachtig land te zijn met heel vriendelijke mensen en het lijkt mij erg bijzonder om daarheen te reizen. Het idee is om in Bogotá te beginnen, via Zipaquirá en Villa de Leyva naar het zuiden (Tatacoa woestijn, San Agustin, Popayán, Indianenmarkt in Silvia, Calí) en de koffieregio (Valle de Cocora, Medellín, Guatapé) naar het noorden te reizen (Tayrona nationaal park, Lost City trekking, Punta de Gallinas) en uiteindelijk vanuit Cartagena weer terug te vliegen naar Nederland.
Ben je 25-40 jaar, heb je zin in een avontuur en sta je open voor nieuwe culturen? Lijkt dit je ook wat of heb je andere leuke ideeën/plannen of tips voor een reis door Colombia? Laat het me weten, misschien kunnen we samen gaan:D!
Hoi ik leonie 31 ben een reis aan het plannen nov tm jan die kant op. Zou je ook al eerder kunnen?
Groetjes Leonie
mijn email adres leonietack@hotmail.com
groetjes
Hoi Marije,
Ik heb tussen half januari en half februari 2017 -4 weken vrij en plannen om naar Colombia te gaan, maar nog geen concrete. Ik houd van natuur en om de lokale bevolking te leren kennen en ben ook op zoek naar een reisgenoot.
Ik ben 2 jaar terug voor het eerst in Colombia geweest. Ik kwam daar aan in Cartagena met de ferry boot vanuit Panama. Ik had toen nog iets van 10 dagen om te reizen langs de Caribische kust. Cartagena is een fantastische stad en ik vind de Colombianen hele leuke sympatieken mensen, dus ik vond het jammer dat ik toen zo weinig tijd had en wist toen al, ik wil weer terugkeren naar Colombia om de rest van het land te zien. Dus ik heb een ticket geboekt naar Bogota van 19 januari tot 12 februari 2017 en heb daar veel zin in! Mijn naam is Afke en ben 47 jaar, lijkt mij leuk als we elkaar daar kunnen ontmoeten of een stukje samen te reizen…ik hoor graag wat jij daarvan vindt.
Hoi Siegje, dat klinkt leuk!
Het concrete van mijn plan is, dat ik 19 januari vlieg naar Bogota en 12 februari weer terugkeer.
Voor de rest ligt niks vast, maar ik heb niet het plan om naar de Caribische kust te gaan, omdat ik daar 2 jaar terug al ben geweest (en dat was heel goed bevallen)
Ik hoor het wel.
Ik reis ook in die periode en zou het wel leuk vinden om wat gezelschap te hebben.
Ik ben een man van in de veertig en zou graag met je willen samenreizen om er de eerste dagen wat aan te wennen.
Ik reis voor het eerst in een spaanstalig land en wil er wat spaans gaan leren.
Indien je eerst nog eens wat wil afspreken dan kun je me bereiken op roaldhaan@gmail.com
Hebben jullie je plannen al gemaakt?? Ik wil heel graag eind dit jaar, het liefst in december met kerst en oud en nieuw of desnoods in november
naar Colombia reizen voor 4wkn max. Ik heb nog geen concreet plan, maar zou mijn reis het liefst maken samen met nog een gezellig reisgenootje (vrouw).
ik ben 33 jaar en woon in Amsterdam. Het lijkt mij supervet om naar Colombia te gaan, dit land staat al zo lang heel hoog op mijn lijstje. Maar Argentinië en Chili staan ook hoog. Eigenlijk ben ik nog best flexibel hoe en wat precies. Het is lastig om een leuke en gezellige reisgenoot te vinden die eigenlijk ook deze ideeën heeft en rond deze tijd op vakantie wil. =) Ik hoor graag van jullie! groetjes Laura