Begin feb tot half mrt 2014 Colombia voor 6 weken!

Hallo reisfanaten,

Medio begin februari zou ik heel graag een reis willen maken door Colombia. En uiteraard wil ik het ook het op één na grootste carnaval in de wereld meemaken in Barranquilla. Daarnaast heeft Colombia heel veel te bieden, zoals mooie natuur, leuke stadjes en mooie stranden. Ik hoor de laatste tijd zoveel goed verhalen over Colombia, waardoor ik ook overgehaald ben dit prachtige land te bezoeken.
Mijn vrienden reizen niet allemaal graag op de manier zoals ik dat doe en andere hebben geen geld om met mij mee te gaan. Ik heb al verschillende reisgenootjes ontmoet via internet en dat is alle keren goed bevallen. Heb jij zin om met mij mee te gaan?

Iets over mezelf: Ik ben Karin, 28 jaar. Ik woon in Delft. Heb al heel wat van de wereld mogen zien, maar er blijven altijd nog andere landen om over te dromen. Ik houd van natuur, af en toe eens een dagje strand, de lokale markten, feestjes… van alles wat. Ikzelf ben al van plan om eind september aan mijn reis te beginnen in Cuba, via Cancun wil ik dan langs de kust naar Colombia reizen. Mijn ouders komen langs in Costa Rica, dus kan redelijk goed inschatten wanneer ik in Colombia kan zijn. Mijn doel is ongeveer 4 weken t land zien en daarna richting Carnaval, dus wil er begin februari wel zijn. En als we iets afspreken zorg ik gewoon dat ik daar ook ben. Na Carnaval wil ik doorreizen naar Suriname voor het laatste deel van mijn reis.
Vind je het leuk om eens af te spreken om onze plannen uit te wisselen, reageer op dit berichtje of mail me: [EMAIL=“karindgroot@gmail.com”]karindgroot@gmail.com

Groetjes Karin