Colombia, begin 2015! Iemand?

Hallo, ik ben Kristin, 32 jaar en wil graag begin 2015 (januari / februari) naar Colombia. Ik heb eerder 1,5 jaar alleen gereisd door Zuid-Oost Azie en Australie, maar het alleen reizen heb ik niet meer zoveel behoefte aan. Het maakt me niet uit of je een man of vrouw bent, en leeftijd ook niet. Ik ben niet iemand die van alles vastlegt van te voren en als het ergens goed bevalt, dan blijven we wat mij betreft gewoon nog een paar dagen! Ik houd van een feestje af en toe dus het lijkt mij superleuk om daar carnaval te vieren! Lijkt dit je iets? Stuur dan een berichtje en wie weet kunnen we wat uitvogelen!

Hoi Kristin!

Ik wil al een tijdje graag een keer naar Colombia, maar ik reis liever ook niet alleen. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, maar het is ook wel fijn om in ieder geval met iemand samen te reizen die je al kent. Ik heb inmiddels ook wat backpack ervaring opgedaan in o.a. Brazilie, Argentinie en Costa Rica en ik spreek ook een beetje Spaans. Ik vind het wel fijn om grofweg uit te zoeken waar ik ongeveer heen wil, maar inderdaad, als het ergens leuk is of juist niet dan kunnen de plannen altijd wijzigen! De ideale vakantie is voor mij een combi van relaxen en dingen bekijken/ondernemen. Carnaval vieren in Colombia lijkt me ook super! Lijkt me leuk om te kijken of onze plannen overeenkomen :slight_smile:

Groetjes,
Marianne

ps. Ik ben 30 en ik woon in Amsterdam

Hi Marianne,

Leuke oproep! “Helaas” ben ik recentelijk met een nieuwe functie begonnen en vervang ik een collega die met zwangerschapsverlof gaat, dus kan ik niet aan het begin van 2015 weg. In de zomer wil ik zelf niet weg, dus wordt het op zn vroegst oktober 2015, maar wie weet kan ik dan beter nog wachten tot het goede seizoen… Hoop dat je een leuk reismaatje vindt!

Groetjes

He meiden!

Beide Leuke oproepjes :slight_smile: Jammer Kristine dat je niet meer weg kan begin volgend jaar. Maargoed ook wel lekker dat je je buffertje zo nog wat kan
uitbreiden ;-). Om toch nog even op je/jullie oproepjes terug te komen, zelf wil ik ook heel graag misschien begin volgend jaar februari of anders misschien aan het einde van volgend jaar naar Colombia. Heb een grote passie voor Zuid-Amerika aangezien ik best wat vrienden daar heb wonen(in diverse landen) die ik al een dikke 5 jaar niet meer heb gezien. Aantal jaar terug heb ik oud en nieuw gevierd in Brazilie en dat was echt geweldig. Heb in mijn hele leven al veel gereisd en al best veel van de wereld gezien. Het is echt m’n passie en daarnaast vind ik 't erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Om het eventjes kort te houden, Marianne hoe staat het met jouw reisavontuur? Heb je al een reisgenootje gevonden? Zelf vind ik het ook veel leuker om samen te reizen en sta ik voor alles nog open.

Groetjes,
Laura

Ps: Ik ben ook 30 en woon ook in Amsterdam

Jammer Kristin! Maar wel leuk voor je dat je een nieuwe functie hebt gekregen. Succes!

Laura, mijn plannen zijn sinds gisteren nog niet gewijzigd

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon11.png

dus ik zoek nog steeds een reisgenootje. Toevallig dat je ook in Amsterdam woont (en ook 30 bent). Misschien kunnen we een keertje afspreken voor een kop koffie en onze reisplannen verder bespreken? Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Marianne

Hej Marianne!

Lijkt me een goed plan om een keertje koffie te doen en verder te praten over onze reisplannen.
Kan nooit kwaad :slight_smile: laat maar weten wanneer je eventueel tijd hebt. Gezellig!

Groetjes,
Laura

Dames, klinkt goed! Extra jammer dat ik niet mee kan :frowning: Houd me, als jullie dat leuk vinden, maar op de hoogte van jullie reis(plannen)! Geniet!

Hoi Marianne en Laura,

Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje! Leuk om jullie enthousiaste berichtjes te lezen! Ik heb nu 6 mnd verlof en wil daarvan 3-4 maanden reizen. Ik wil graag naar Mexico & Zuid-Amerika, maar heb nog weinig specifieke plannen… dus ben erg flexibel! :slight_smile: k Heb al vaker gebackpackt en reis ook liever samen in plaats van alleen.

Het lijkt me leuk om contact met jullie te hebben en te zien of we misschien (een stukje) samen kunnen reizen!?

Ik ben 33 en woon nu tijdelijk in Zeeland.

Groetjes, Jackelien

Hi Marianne en Laura, ik (vrouw, 31, den haag) ben de maand februari ook in Colombia en het lijkt mij leuk om (deels) samen te reizen. Carnaval staat het hoogst op mijn lijstje, verder maakt het mij allemaal niet zo uit. Ik ben mij een beetje aan het oriënteren op wat er allemaal te doen is. Wanneer gaan jullie er heen? En hebben jullie al plannen en al af gesproken? Groetjes Zeno

Hi Kristin, ik wil begin volgend jaar naar Colombia en zou het ook leuk vinden om samen te reizen. Mocht je interesse hebben Let me know. Ik ben 33 en woon in Amsterdam groetjes Anoeska

Hey Kristin, Marianne en Laura,

Ik vertrek in augustus 2015 naar Zuid-Amerika.
Rond februari 2015 zal ik in Colombia zijn. Zijn jullie er ondertussen al naartoe gereisd of hebben jullie nog steeds interesse?
Ik vind het veel gezelliger om dit met anderen te beleven dan alleen.

Groetjes Sara

Hallo dames,

Ik weet niet of jullie liever een vrouwen groepsreis maken :wink: maar ik (man 26 uit Brabant) ben van plan om komende juli te beginnen aan een reis/werkvakantie door Amerika. Het plan is om in Canada te beginnen met een aantal maanden werk en naar verwachting ongeveer in januari vanuit Colombia te beginnen aan een reis door Zuid-Amerika.

Indien een mannelijke reisgenoot op prijs wordt gesteld blijf ik graag op de hoogte van jullie plannen.

Groet,
daan

Oh wacht volgens mij zit ik er een jaartje naast. Sorry. veel plezier als jullie al daar zijn