Reismaatje Gezocht Colombia

Hallo ik ben Kristian uit Groningen, ik zou graag dit jaar naar Colombia willen, zo in nov/dec. voor twee maanden of zo. Ik ben daar geboren maar als kind geadopteerd. Ik ben er al wel twee keer geweest, maar dan alleen maar in de steden. Ik zou zo graag het hele land willen bekijken omdat het zo’n verscheidenheid heeft aan natuur. Er blijkt een Ned.reisorganisatie te zijn in Colombia die binnenlandse trips organiseerd. Ik zoek een goed vertrouwd maatje die met mij deze avontuurlijke reis zou willen maken. Wel ben ik slechtziend maar dat behoeft geen probleem te zijn. Beetje spaans spreken is handig, ik kan het niet zo goed, maar samen komen we er wel uit. Ik hoop op reacties.
Groetjes Kristian

Hallo Kristian,

Ik ben er ook aan het denken om in ieder geval naar Zuid-Amerika te reizen, welke landen, of dat het Colombia wordt heb ik me nog niet zo in verdiept. Ik wil ook 2 maanden gaan, maar dan pas in januari/februari en misschien maart. De Spaanse taal beheers ik een klein beetje, ben nog steeds bezig met een cursus. Heb vorig jaar een maand Spaanse les in Malaga gehad.
Maar ja, ik zit dus nog in de orientatie-fase, maar who knows. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik ben zelf 25.

Groetjes Angelique

Hallo Angelique,
Ik wilde weten of je mijn vorige bericht nog ontvangen had? Ik ben wel iets ouder dan jij, je zit nog in een orientatie-fase, laat me in elk geval weten of we iets kunnen betekenen in de orientatie-fase; [EMAIL=“e_paisa@hotmail.com”]e_paisa@hotmail.com
Groetjes Kristian

Hoi Kristian,

Sorry dat ik niet meer gereageerd heb, ik had je bericht wel gelezen, maar heb het erg druk gehad. Leeftijd maakt niets uit hoor, maar ik ben meer aant denken om naar Ecuador of Peru te gaan. Colombia staat toch niet bovenaan mijn lijstje.
Ik hoop dus dat je iemand anders vind, die wel als hoofddoel Colombia heeft.

Groetjes Angelique

Gevonden !!!

Hey,
Ik vertrek op 22 januari naar Colombia toe om in Bogota te gaan wonen en wil graag reisgenoten ontmoeten die met mij uitstapjes willen ondernemen. Ik heb zoveel goede verhalen gehoord over het land en wil het graag gaan verkennen. Het liefst doe ik dat met een reisgenoot, dus als je interesse hebt, laat het me weten! Zelf ben ik een meid van 22 jaar. Mn spaans is redelijk aangezien ik al meerdere cursussen achter de rug heb. Ik wil alleen heel erg gaan werken aan mn woordenschat en mn spreken. Maar dat moet wel lukken, aangezien ik daar zal wonen.

Groetjes,

Carla