reisgenootje gezocht voor colombia juli/sept.

hola,
Ben jij van plan om in juli/september naar Colombia te gaan?
Ik hoor graag van je.
gr. Marieke:dag:

Hi Marieke!

Ik heb ook serieuze plannen om eind september richting Colombia te gaan! Ben jij dan nog daar in de buurt of zit je reis er dan bijna op?

Groetjes nikki

Hi,
Helaas ben ik dan alweer in Nederland.
Veel plezier!
gr. marieke

Hai hai Marieke.

Oh wat leuk.Ben ook toevallig oopzoek naar een reis genootje.Mijn plannen zijn ook om in juli, naar Colombia te gaan afreizen.
ik wil er alleen maar 3wk heen.Heb je al enig idee welke plaatsen je naar toe wil gaan?
Ik hoor wel van je.

Groetjes

hi
sorry, zie nu pas dit bericht. Ik heb in gedachten: Santa marta (startplaats), cartagena, san gil , san agustin( foute spelling), en nog veel meer. Ik heb een ruwe reisplanning gemaakt, maar zit er niet aan vast, Wie weet wat voor mogelijkheden je daar ontdekt.

gr. marieke:dag:

Hai!
Ok.Ik ga even uitzoeken waar die plaatsen allemaal liggen,waar jij heen wilt.Want ik wilde nml naar Bogotá en dan ook wel daarna langs de kust gaan.Cali en Vallente onder anderen.

Beheers jij spaans?Want ik maar een beetje,en daarom dacht ik aan ong.een wk een klasje mee te volgen waar ze spaanse les geven.Al gezien dat dat kan.En dat doen ze toevallig ook in Santamarta,dacht ik.
Maar daar kan ik verder nog wel naar kijken.

Hoe waren je plannen verder met het overnachten?
Want ik zou het liefste in Hostles of bij een gastgezinnen thuis willen overnachten.Of zijn er nog andere leuke manieren?
Hoop vragen,he.?

Ik wil het ook nml allemaal niet zo heel toeristisch.Want ik ben zo benieuwd hoe de mensen zijn.
Misschien zitten we op veel dingen op 1lijn.Wie weet?
Mag ik vragen in welke plaats je woond,want misschien wonen we dicht bij elkaar.Zou een handigheid kunnen zijn,toch?
Ik hoor van je.

Groetjes

Hi,

Ik woon in Alkmaar en ben 34 jaar.
Mijn plan is om via de kust (vanwege malaria ) af te zakken naar beneden. Ik vlieg vanaf Bogota terug. Betreft het overnachten, bekijk ik meestal ter plekke. Sta voor alles open zolang het maar betaalbaar is.
Ik volg al 4 jaar spaans. Passief beheers ik het redelijk. Ik weet nog niet hoe het in colombia gaat.hihi. Ik heb 4 weken de tijd.
gr. marieke

Hai,

Je woont in een echte kazen stad dus.leuk.Ik woon in M’drecht.ligt vlakbij Vinkeveen.Onze ideeën liggen dus niet ver van elkaar af.
Waar ik eindig,is denk ik ook waar ik begin.Wat is jou doel precies,waarom je naar Colombia gaat?Want ik ga na 30jr terug naar mijn geboorte land.Maar ga NIET opzoek,maar wil alleen de sfeer proeven en zien hoe ze daar zo’n beetje leven.Wil ook wel naar uitgaans tentjes gaan,voor te dansen.Hoe komt t dat jij zo goed spaans vraagt.Misschien wel een brutale vraag van mij?
Wanneer ben jij vanplan om de tickets te gaan boeken?Misschien zou het een idee kunnen zijn:,als we dat een beetje op mekaar kunnen aanpassen.Toch…?Want we zouden dan evt samen kunnen vliegen.
Misschien ga ik nu een beetje snel,maar het is natuurlijk al over 2maanden!
Morgen ga ik m’n profiel wat meer aanvullen,zodat je wat meer over te weten kan komen.Oke.

Groetjes

hola Ordanez,

Ik moest wel lachen om het boeken. Ik heb al mijn ticket geboekt (eind december). Heb je een emailadres? dan stuur ik je de gegevens.
Leuk dat je op reis gaat in je geboorteland. Of mijn Spaans goed is, moet nog blijken… Een aantal jaren geleden ben ik in Argentinië geweest en daar ligt de basis voor mijn Spaans. In Nederland heb ik een cursus gevolgd.

Ik vlieg op Santa Marta. Daar had ik de cuidad perdida in gedachten en natuurlijk het strand.
Cartagena: duiken, cultuur, de eilanden
Nuqui: walvissen
San Agustin: natuur, cultuur
San Gil: kajakken
Bogota: verrassing

Een ruwe schets, want ter plekke is het altijd anders.

gr,Marieke

Fijne vakantie!
gr. marieke

Hai.

Oh ok.Je ziet er dus vanaf.
Wens je ook een fijne vakantie in colombia!
Hoop dat je nog wat kan vinden,van een reisgenootje.

Groetjes

Hola,

Nee hoor, maar nam aan door de stilte dat jij andere plannen had.
Een andere en misschien handigere optie is, bijvoorbeeld in Cartagena af te spreken. Jij kunt daar eventueel een taalcursus doen en ik duiken.
Maar misschien handig om gewoon een keer af te spreken.
gr. marieke

Hai hai.

Oooh,ok.dan was dat even een foutje van mij.
Leuk!Toch wel veel gezelliger en spannend ook wel!
Een afspraak maken lijkt me een zeer goed idee.
Want dan kunnen we onze plannen even naast elkaar leggen.
En kunnen we elkaar eens leren kennen.
Was stil,omdat ik even de tijd nam, om goede info van Colombia te halen,
krijgen.
Wat komt jou het beste uit?Welke dag?
Heb je een auto in je bezit,of moet je met openbaar vervoer temaken?
Werk je de hele week toevallig,want anders zouden we ook door de week kunnen afspreken.
Ik hoop gauw wat van je te horen.

Groetjes