Hallo,
Graag zou ik half November circa 2-3 weken naar Colombia willen, maar zou dat het liefst met iemand samen doen. Ik ben een 45 jarige man, arts en heb vroeger veel geback packed, maar heb de laatste jaren vooral veel met een georganiseerde reis meegedaan en nu zou ik graag een keer zelf mijn reis samenstellen. Stuur me een berichtje en wellicht kunnen we een afspraak maken. Mijn gedachtes gaan uit naar: Carthagena, Coffee region, Medellin, lost city hike…
Groeten Marc
Hi Marc,
Mogelijk ben ik vanaf begin november in die regio terug - en dan zou ik zeker geinteresseerd zijn. Hoe vast is je plan?
Ha Peet,
Sorry van mijn verlate email. Ik heb een redelijk vast omlijnd programma, namelijk Bogota, Zona Cafetaria, Carthagena, Cuidad Perdida, Tayrona Park / Palomino en dan terug in circa 16 dagen. Ik weet niet wat jouw plannen zijn en ik ken je natuurlijk niet. Dus tja, ik weet het niet, wat zijn jouw plannen ? Vertel…
Groeten Marc
Hi Marc,
Helaas heb ik nog geen zekerheid over meer dan dat ik eind october terug ben op Curacao. Omdat ik tot nu toe geen verplichtingen heb in de daarop volgende maanden leek het me leuk de regio wat verder te ontdekken. Ik ben o.a. geinteresseerd in Colombia naast midden Am en Cuba. Ik ben niet echt een planmatige traveller maar probeer zo veel mogelijk te zwerven. Omdat ik me meen te herinneren dat er weinig Engels gesproken in die wordt zit ik ook te denken om eerst mn Spaans wat bij te spijkeren.
Ik vermoed dat jij verlof moet regelen en daarmee met vaste data rekening moet houden?
Gr. Peet