Travelbuddy Colombia dec/jan

Hallo reisfanaten,

Eindelijk is het zo ver… van half november tot januari ga ik mijn lang geplande reis maken. Ik begin in New York waarna ik doorvlieg naar Panama en Costa Rica. Hier ga ik een cursus spaans volgen ‘ter voorbereiding’ van waar het eigenlijk om gaat… Colombia. Van december tot half januari (zon-seizoen) ga ik een maand reizen door dit land, dat mij al lange tijd facineerd. Ik kwam bij dit forum terecht en het lijkt mij erg leuk om deze geweldige ervaring te delen met iemand die dezelfde ideeën heeft over reizen als ik en samen sta je natuurlijk een stuk sterker :slight_smile:

Ik ben zelf een vrouw van 24 jaar. Een leeftijdsverschil (tot ong. 35 jr) is voor mij geen probleem, ik denk dat dit de sfeer zelfs nog meer ten goede kan komen maar er moet natuurlijk wel een persoonlijke klik zijn!

Ik ga vanuit Panama met een zeilboot naar Cartagena en vanuit daar wil gewoon lekker relaxt en flexibel reizen. Niet alles van te voren vast leggen maar spontaan dingen doen die op je pad komen, samen een heel bijzondere kerst en oud&nieuw vieren! Af en toe een georganiseerde excursie vind ik helemaal prima… maar ik vermaakt me ook prima in een toevallig gepasseerd dorpje met de locals!!

Verder gewoon genieten van de vrijheid… in een kano door je jungle, op een paard door de woestijn, een drankje doen in de stad of overnachten in een hangmat aan het strand… ik vind het allemaal leuk! En als onze plannen eens uiteenlopen dan moeten we ook allebei onze eigen gang kunnen gaan zodat we er later lekker over kunnen bijkletsen.

Wie gaat er met me mee?

Groetjes,
Britt

Wij vertrekken half november naar Costra Rica en zullen rond half december vanaf Panama naar Cartagena zeilen. Kerst en oud&nieuw vieren we ergens in Colombia. Ons plan ligt nog niet vast, maar wellicht kunnen we ergens meeten (bijv. rond oud&nieuw).

Groet!
Chiel & Kirsten

Hoi hoi

Ik land op 12 december in Panamá en wil ook graag de oversteek maken naar Bogotá. Hebben jullie al concrete plannen?

Margo

Geweldig, jullie kiezen een gezellig tijd om naar Colombia te reizen.
Geniet van het weer, de cultuur en vooral van de vriendelijk :colombia:Colombiaanse volk !!!